ایران پرسمان
پرداخت تا سقف 200 میلیون برای تمام سپرده‌گذاران کاسپین
یکشنبه 5 آذر 1396 - 3:47:56 PM
صداوسیما
پرسمان- سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست غیرعلنی با حضور رئیس کل بانک مرکزی گفت: در این نشست مقرر شد پرداختی تا سقف 200 میلیون تومان برای تمام سپرده‌گذاران کاسپین در دستور کار قرار گیرد.
به گزارش پرسمان، بهروز نعمتی در تشریح نشست غیرعلنی امروز (یکشنبه، 5 آذر) مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: در این جلسه دو ساعته رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از وضع مؤسسات مالی و اعتباری به نمایندگان ارائه کرد.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: مشکلاتی که در نحوه پرداخت به مجموعه کاسپین وجود داشت با دقت بیشتری مد نظر قرار گرفت بنابراین بر اساس اقدامات مناسب در رأس سران سه قوه و خواست نظام و مسئولان باید هر چه سریع تر مشکلات موسسات مالی حل و فصل شود.
وی یادآور شد: پرداختی تا سقف 200 میلیون تومان برای تمام سپرده‌گذاران کاسپین در دستور کار قرار گرفته و مبلغ 3600 میلیارد تومان از طرف بانک مرکزی به این امر اختصاص یافته است؛ این رقم بیش از 98 درصد مجموعه سپرده گذاران است ضمن اینکه مسئولان درصدد هستند 2 درصد باقیمانده نیز پرداخت شود.
این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: پرداختی سایر موسسات مالی نیز در دستور کار بانک مرکزی قرار دارد بنابراین مجموعه پرداختی‌ها حدود 95 درصد است که 5 درصد باقیمانده نیز با تلاش سه قوه پرداخت خواهد شد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/611/پرداخت-تا-سقف-200-میلیون-برای-تمام-سپرده‌گذاران-کاسپین
بستن   چاپ