ایران پرسمان
لاهوتی: مشکلات مردم را نتیجه تحریم و ناکارآمدی داخلی می‌دانم/ انتقال آب خزر تبلیغاتی است
پنجشنبه 25 مهر 1398 - 10:56:59
ایران پرسمان - لاهوتی: مشکلات مردم را نتیجه تحریم و ناکارآمدی داخلی می‌دانم/ انتقال آب خزر تبلیغاتی است
٢٥٣
٠
آخرین خبر / لاهوتی با اشاره به مشکلات مردم به لحاظ معیشتی و شرایط جنگ اقتصادی گفت: امروز در شرایط تحریم هستیم و بخشی از مشکلات مردم به خاطر تحریم‌هاست اما نباید کم‌کاری مسئولین در همه ارگان‌ها و دستگاهها را نادیده گرفت.
مهرداد لاهوتی عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مصاحبه با آخرین خبر با تاکید بر اینکه متاسفانه امروز شاهد برنامه‌های بدون فکر در کشور هستیم به بحث انتقال آب خزر اشاره کرد و افزود: مسئله انتقال آب خزر مسئله‌ای کاملا تبلیغاتی و غیر کارشناسی است که در زمان دو رئیس جمهور فعلی و قبلی مطرح شد که هردوی آنها سمنانی بودند و تاکید بر روی انتقال آب خزر به سمنان داشتند که امری تقریبا محال است.
وی در ادامه اظهار کرد: باید به آمایش سرزمینی توجه کرد و اینطور نباشد که کاری را بدون فکر و برنامه‌ریزی انجام دهیم و بعدا به فکر چاره اندیشی بیفتیم.
وی در ادامه با اشاره به روند دستگیری روح‌الله زم اظهار داشت:اینکه وی را در کجا و چگونه گرفته‌اند بحث دیگری است اما نکته مهمتر آن است که اشراف اطلاعاتی ایران به رخ جهانیان کشیده شد و باید از نیروهای امنیتی و اطلاعاتی تقدیر کرد.
وی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس با کارآمد خواندن این مجلس به صورت نسبی و دادن نمره تقریبی 15 به این مجلس خاطر نشان کرد: این مجلس به لحاظ قانون گذاری و نظارت بر قانون نمره قابل قبولی می‌گیرد اما بهتر از این هم می‌توانست باشد.
ابوترابی همچنین در بیان پیش بینی درباره مجلس آینده گفت: ترکیب مجلس آینده به لحاظ گرایشات سیاسی را مشابه مجلس فعلی می‌دانم و معتقدم تنوعی از اصلاح طلبان، اصولگرایان و مستقلین در آن حضور خواهند داشت.
لاهوتی همچنین اعلام کرد که هنوز تصمیمی برای ورود به انتخابات نگرفته‌ام و بنا به خواست مردم رفتار خواهم کرد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/61614/لاهوتی--مشکلات-مردم-را-نتیجه-تحریم-و-ناکارآمدی-داخلی-می‌دانم--انتقال-آب-خزر-تبلیغاتی-است
بستن   چاپ