ایران پرسمان
تقدیر فرمانده ارتش از وزیر دفاع و سازندگان هواپیمای "یاسین"
پنجشنبه 25 مهر 1398 - 18:07:19
ایران پرسمان - تقدیر فرمانده ارتش از وزیر دفاع و سازندگان هواپیمای "یاسین"
١٧٥
٠
تسنیم / سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی از وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و دست‌اندرکاران و سازندگان جت تمام ایرانی «یاسین» تقدیر کرد.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
سلام علیکم
امروز غرش افتخارآمیز جت آموزشی تمام ایرانی «یاسین» در پهنه آسمان ایران عزیز طنین افکن شد و قلب‌های دوستداران انقلاب و ایران را شاد کرد.
خداوند بزرگ را شاکریم و سپاسگزاریم که تلاش‌های عالمانه و ایثارگرانه مجاهدان عرصه تحقیق و تولید ملی در مجموعه صنایع هوایی وزارت دفاع با مدیریت جهادی آن برادر ارجمند با مشارکت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و دانشگاه های معین در قالب «یاسین» به بار نشست.
این موفقیت را به محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا تبریک عرض می کنم. مبارک باد بر ملت بزرگ ایران و نیروهای مسلح که یک بار دیگر محصول خودباوری و ما می‌توانیم را که شکوفه‌های امید است به چشم دیدند و بار دیگر اثبات شد که تحریم‌ها و فشارها نمی‌توانند مانع اراده ملت انقلابی ایران باشند.
اینجانب از زبان عزت و غیرت اسلامی ایرانی ضمن تشکر و تقدیر شایسته از آن برادر انقلابی، با افتخار بر دست و بازوی همه عناصر دست اندرکار بوسه می‌زنم و از درگاه خداوند بزرگ توفیقات روز افزون همه عزیزان را در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی تحت فرماندهی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) خواستارم.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/61729/تقدیر-فرمانده-ارتش-از-وزیر-دفاع-و-سازندگان-هواپیمای-"یاسین"
بستن   چاپ