ایران پرسمان
افزایش قیمت گوشی در بازار+لیست قیمت
پنجشنبه 25 مهر 1398 - 22:39:54
ایران پرسمان - افزایش قیمت گوشی در بازار+لیست قیمت
k ١٨
٠
رپرتاژ آگهی/دیگر می‌توان گفت که دوران ورود گوشی مسافری به کشور به اتمام رسیده است. دیروز خبر لغو معافیت مالیاتی واردات گوشی مسافری منتشر شد دولت با تصویب این قانون عملا کاری کرد که واردات گوشی از مسیر مسافر آنقدر گران شود که دیگر نتواند با واردکنندگان رسمی رقابت کند . مشخص است که واردکنندگان گوشی برندگان این افزایش تعرفه هستند.
دامنه تبعات این تصمیم به شکل قابل توجهی می‌تواند بر قیمت گذاری بازار تاثیر بگذارد و البته باعث خوشحالی واردکنندگان شود که می‌توانند هر قیمتی را بر خریداران گوشی تحمیل کنند.
بنابراین انتظار می‌رود که در روزهای آتی قیمت گوشی در بازار افزایش یابد. یکی از ابزارهای بسیار کاربردی برای در مقایسه قیمت فروشندگان در بازار ، اپلیکیشن ترب هست. با اپلیکیشن ترب می‌توانید قیمت هزاران فروشنده از سراسر کشور را برای هر محصولی با هم مقایسه کنید و از بهترین فروشنده آنلاین خرید کنید.
دانلود نسخه اندروید ترب
دانلود نسخه ios ترب
ترب در حقیقت مثل گوگل کار می‌کند. با این تفاوت که ترب قیمت فروشنده‌ها را برای محصولی که سرچ کرده‌اید پیدا کرده و قیمت فروشنده‌ها را به ترتیب مرتب می‌کند. همه فروشنده‌های حاضر در ترب دارای اینماد هستند و با بررسی مدام گزارش‌های کاربران، ترب سعی دارد که فروشنده‌های معتبر را به کاربران معرفی کند و تجربه یک خرید با قیمت مطلوب و راحت را برای همه رقم بزند.
جالب است بدانید که هر هفته بیش از 1 میلیون از ترب برای پیدا کردن و خرید محصول مورد نظر خود استفاده می‌کنند.
بدون شک محبوب‌ترین گوشی در حال حاضر سامسونگ گلکسی A50 هست که دل ایرانی‌ها را فتح کرده است. بنابر آمار ترب بیشترین سرچ محصول در ترب مربوط به این گوشی هست و روزانه بیش از 10 هزار بار در ترب سرچ می‌شود.
از این لینک قیمت گوشی سامسونگ گلکسی A50 را در بیش از 100فروشگاه در ترب می‌بینید.

نظرات کاربران در مورد فروشگاه‌های ترب به طور مرتب بررسی می‌شود و فروشگاه‌هایی که تا به حال غیراخلاقی رفتار کرده‌اند از ترب حذف شده‌اند. بنابراین بیش از 80 درصد فروشندگان ترب سال‌هاست که در آن فعالیت می‌کنند و در جلب اعتماد کاربران ترب موفق عمل کرده‌اند.
علاوه بر امکان جست‌وجوی قیمت بر اساس نام محصول، از طریق دسته‌بندی محصولات نیز می‌توانید قیمت محصولات مورد نظر را پیدا کنید. برای مثال در این لینک لیست قیمت گوشی اپل در فیلترهای مختلف را می‌توانید انتخاب و بررسی کنید.
در این تصویر لیست قیمت انواع گوشی آیفون در ترب را می‌بینید. آیفون 11 جدیدترین گوشی اپل که به تازگی وارد بازار شده است نیز در این لیست قیمت حضور دارد

یکی از امکانات جالب ترب، نمودارهای زمانی قیمت برای هر محصول در روزها و هفته‌های گذشته هست.به کمک این نمودارها می‌توانید کمترین قیمت و متوسط قیمت هر محصولی را در ماه‌های گذشته در بازار مشاهده کنید. در ترب علاوه بر قیمت 5 میلیون کالا، قیمت سکه و ارز را نیز می‌توانید در مراجع معتبر یکجا مقایسه کنید و از چک کردن سایت‌ها و کانال‌های متعدد بی نیاز شوید.
برای مثال در این لینک نمودار قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت 7 را در طی روزهای اخیر در بازار می‌بینید.

هر هفته بیش از 1 میلیون نفر از ترب استفاده می‌کنند و کالای مورد نظر خود را از بهترین فروشنده در ترب خریداری می‌کنند. هم‌اکنون بیش از 2 هزار فروشنده از سراسر کشور در ترب فعالیت می‌کنند و تنوع محصول و قیمت بی‌نظیری را در اختیار کاربران ترب قرار می‌دهد.
دانلود نسخه اندروید ترب
دانلود نسخه ios ترب

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/61773/افزایش-قیمت-گوشی-در-بازار-لیست-قیمت
بستن   چاپ