ایران پرسمان
حریری نشست کابینه لبنان را لغو کرد
جمعه 26 مهر 1398 - 13:35:11
ایران پرسمان - حریری نشست کابینه لبنان را لغو کرد
٩٨
٠
مهر / وزیر کشور لبنان ضمن هشدار به افرادی که به اموال دولتی و خصوصی لطمه می زنند از لغو نشست کابینه امروز از سوی حریری و سخنانی که وی ایراد خواهد کرد، خبر داد.
به نقل از النشره، ریا الحسن وزیر کشور لبنان اعلام کرد: وارد شدن گزندی به اموال دولتی و خصوصی و در معرض خطر قرار گرفتن جان شهروندان را نخواهیم پذیرفت و در برابر اقدامات خرابکارانه که خارج از روند تظاهرات مسالمت آمیز باشد، اقدامات خاصی انجام خواهیم داد و می دانیم که چگونه مانع از این اقدامات خرابکارانه شویم.
وی افزود: در جریان تحولات روز گذشته دو نفر کشته شدند و من به عنوان وزیر کشور لبنان این را مورد مخالفت قرار می دهم که خدشه ای به شهروندان وارد شود.
الحسن تاکید کرد: منابع وابسته به حریری می گویند که کابینه امروز جلسه ندارد و وی بعد از ظهر امروز سخنرانی خواهد کرد و هم اکنون همه نگاهها به این سخنرانی و مضمون آن است.
وزیر کشور لبنان با اشاره به برخی درخواستها برای استعفای کابینه لبنان گفت: استعفای کابینه راهکار مناسبی نیست و به بدتر شدن اوضاع می انجامد.
این در حالی است که دبیرخانه نخست وزیری لبنان هم خبر از لغو جلسه امروز کابینه که قرار بود در کاخ بعبدا برگزار شود، خبر داد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/61847/حریری-نشست-کابینه-لبنان-را-لغو-کرد
بستن   چاپ