ایران پرسمان
تکذیب یک خبر در مورد عارف
يکشنبه 28 مهر 1398 - 17:49:31
ایران پرسمان - تکذیب یک خبر در مورد عارف
١٤١
٠
اعتماد / علیرضا خامسیان گفت: تا به امروز درباره سیاست‌های آقای عارف در رابطه با شرکت یا عدم شرکت در انتخابات مجلس و ریاست‌جمهوری اساساً هیچ چیز معلوم نیست و ایشان همچنین به هیچ‌کس نیابت نداده‌ که اعلام موضع یا خبر کند.
مدیر روابط عمومی بنیاد امید ایرانیان درباره خبر انصراف محمدرضا عارف از شرکت در انتخابات مجلس گفت: عارف برای اعلام یا انصراف از کاندیداتوری به کسی ماموریت نداده است.
علیرضا خامسیان، با اشاره به مصاحبه عبدالله‌ ناصری، عضو شورای مشورتی سید محمد خاتمی رئیس دولت اصلاحات، که از کناره‌گیری عارف از انتخابات مجلس خبر داده بود، توضیح داد: برای ایشان و همه شخصیت‌های سیاسی احترام زیادی قائل هستیم. اما مساله این است که هر آنچه قرار است در مورد آقای عارف اتفاق بیفتد، باید از جانب شخص ایشان اعلام شود. در واقع حتی نزدیکان عارف نیابتی از طرف ایشان ندارند و به همین دلیل نمی‌توانند درباره برنامه‌های آینده اظهارنظری کنند یا خبری را به رسانه‌ها اعلام کنند.
مدیر روابط عمومی بنیاد امید ایرانیان در پاسخ این سوال که عملکرد فراکسیون امید و محمدرضا عارف، به عنوان رئیس این فراکسیون، پاشنه آشیل اصلاح‌طلبان بوده است، گفت: هیچ‌کسی حق ندارد درباره برنامه‌های انتخاباتی و سایر امور مربوط به عارف حرفی بزند و اعلام نظر کند. البته بحث تحلیل سیاسی جداست و اشکالی ندارد.
خامسیان افزود:‌ اگر دکتر عارف درباره انتخابات مجلس یازدهم و ریاست‌جمهوری سیزدهم، که البته تا آن موقع زمان زیادی مانده است، برنامه‌ و کاری در نظر داشته باشد یا فعالیتی را شروع کند،‌ شخصاً اعلام خواهد کرد. اما در مقطع فعلی مشخصاً ایشان مشغول امور مجلس و فراکسیون امید است تا بلکه عمل به وعده‌های داده‌شده امکان‌پذیر باشد. ایشان همچنین در قالب شورای عالی سیاسی برنامه‌های راهبردی را مدیریت می‌کند.
علیرضا خامسیان در پایان تاکید کرد: تا به امروز درباره سیاست‌های آقای عارف در رابطه با شرکت یا عدم شرکت در انتخابات مجلس و ریاست‌جمهوری اساساً هیچ چیز معلوم نیست و ایشان همچنین به هیچ‌کس نیابت نداده‌ که اعلام موضع یا خبر کند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/62303/تکذیب-یک-خبر-در-مورد-عارف
بستن   چاپ