ایران پرسمان
ارائه آخرین یافته‌های علمی مهندسی مواد در دانشگاه علم و صنعت
پنجشنبه 16 آبان 1398 - 22:13:18
ایران پرسمان - ایسنا / از سوی دانشگاه علم و صنعت ایران شانزدهمین دوره همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد در روزهای 27 و 28 آبان ماه جاری برگزار می‌شود.
مهندس شیوا عزیزپور، دبیر اجرایی شانزدهمین دوره همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد در گفت‌وگو با ایسنا، همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد را یکی از قدیمی‌‏ترین رویدادهای علمی در زمینه صنعت مادر یعنی صنعت مواد و متالورژی توصیف کرد و گفت: با توجه به اینکه این‌ گونه همایش‌‏‏ها می‌‏تواند حلقه گمشده میان دانشگاه و صنعت باشد، دانشگاه علم و صنعت ایران به ‏عنوان یکی از دانشگاه‌های مهم کشور در حوزه مهندسی مواد و متالورژی، بر آن شد تا شانزدهمین دوره همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد را برگزار کند.
وی با بیان اینکه این همایش با شعار "دانشگاه نسل سوم، فرصت‌­ها و چالش‌­ها" برگزار خواهد شد، ابراز امیدواری کرد که برگزاری این همایش گامی در جهت عبور از گذرگاه خطیر تبدیل دانشگاه "آموزش محور" نسل اول و دوم به دانشگاه "کارآفرین و صنعتی" نسل سوم باشد.
عزیزپور زمان برگزاری این رویداد علمی را روزهای 27 و 28 آبان ‏ماه جاری در محل دانشگاه علم و صنعت ایران دانست و یادآور شد: در این همایش در خصوص موضوعاتی چون "متالورژی استخراجی"، "متالورژی صنعتی"، "سرامیک"، "کامپوزیت"، "خواص فیزیکی و مکانیکی"، "خوردگی و حفاظت مواد"، "نانومواد"، "مدیریت راهبردی و محیط زیست"، "شبیه‌سازی"، "طراحی و انتخاب مواد مهندسی" و "انرژی" بحث و تبادل نظر خواهد شد.
دبیر اجرایی شانزدهمین دوره همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد، برپایی یک نمایشگاه تخصصی در این حوزه را از برنامه‌های جنبی این همایش ذکر کرد و ادامه داد: این نمایشگاه در راستای ارتباط هرچه بیشتر دانشگاهیان با اصحاب صنعت و نیز استفاده‌ بهتر از فرصت پیش‌آمده برگزار خواهد شد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/67331/ارائه-آخرین-یافته‌های-علمی-مهندسی-مواد-در-دانشگاه-علم-و-صنعت
بستن   چاپ