ایران پرسمان
نظر حضرتی درخصوص سامانه‌ «سرا» چه بود؟
سه شنبه 21 آبان 1398 - 10:20:01 AM
ایران پرسمان - اعتماد / قائم مقام حزب اعتماد ملی با بیان اینکه مخالف اجرای طرح سرا در شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان هستیم، گفت: این سامانه اختلافات در جریان اصلاحات را تشدید می‌کند.
الیاس حضرتی، قائم مقام حزب اعتماد ملی درباره طرح راه‌اندازی سامانه سرا (سامانه رای سنجی اصلاح‌طلبان) در شورای عالی سیاست‌گذاری این جریان سیاسی، بیان کرد: حزب اعتماد ملی مخالف اجرای این سامانه به شکلی که ارائه شده است. وی با بیان اینکه سامانه‌ای که تعبیه شده نارس و ناقص است، ادامه داد: به همین دلیل هم با اجرای آن مخالف هستیم، امیدوارم شورای عالی سیاست‌گذاری در روندی که پیش گرفته تجدید نظر کند.
قائم مقام حزب اعتماد ملی تصریح کرد: امیدوارم روندی که گاها به شورای سیاست‌گذاری تحمیل می‌شود اصلاح شود که در غیر این صورت برخی اقدامات در این شورا باعث تشدید اختلافات در جریان اصلاحات خواهد شد. نماینده تهران در مجلس در پاسخ به سئوالی درباره اینکه سخنگوی حزب اعتماد ملی اعلام کرده بود اگر روند فعلی در راه‌اندازی سرا اصلاح نشود این حزب از شورای عالی سیاست‌گذاری خارج خواهد شد، گفت: بنده هفته آینده مصاحبه مطبوعاتی با رسانه‌ها خواهم داشت و درباره این موضوع نیز توضیحاتی ارائه خواهم کرد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/68434/نظر-حضرتی-درخصوص-سامانه‌-«سرا»-چه-بود؟
بستن   چاپ