ایران پرسمان
تدوین گزارش جامع مجلس از اجرای گام‌های برجامی
چهارشنبه 22 آبان 1398 - 13:39:55
ایران پرسمان - تسنیم / سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: قرار است گزارش جامعی از مجموع بازدیدهای اعضای این کمیسیون از تأسیسات هسته‌ای، پس از اجرای گام‌‌های ایران برای کاهش تعهدات هسته‌ای در چارچوب برجام، تهیه و تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شود.
سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اجرای گام چهارم ایران برای کاهش تعهدات هسته‌ای، گفت: اجرای گام چهارم از سوی ایران برای کاهش تعهدات هسته‌ای، در چارچوب برجام است و اروپایی‌ها نمی‌توانند بهانه‌گیری کنند.
وی با اشاره به برنامه‌های کمیسیون امنیت ملی مجلس پس از برداشتن گام چهارم ایران در کاهش تعهدات هسته‌ای، اظهار داشت: مدتی است که اجرای گام چهارم کاهش تعهدات هسته‌ای ایران اجرا شده و در جلساتی که در هیئت‌رئیسه کمیسیون داشته‌ایم، قرار شده بازدیدی از تأسیسات هسته‌ای نطنز و فردو داشته باشیم.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تأکید کرد: هنوز زمان دقیق بازید اعضای کمیسیون امنیت ملی از تأسیسات هسته‌ای مشخص نیست، که در جلسه هفته آینده هیئت‌رئیسه کمیسیون درباره آن تصمیم‌گیری و زمان دقیق آن مشخص می‌شود.
نقوی‌حسینی در پایان خاطرنشان کرد: قرار است گزارشی از مجموع بازدیدهای اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از تأسیسات هسته‌ای، پس از اجرای گام‌‌های ایران برای کاهش تعهدات هسته‌ای در چارچوب برجام، تهیه و تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس شود.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/68922/تدوین-گزارش-جامع-مجلس-از-اجرای-گام‌های-برجامی
بستن   چاپ