ایران پرسمان
آغاز طرح هفته کتاب با 500 کتابفروشی در سراسر کشور
پنجشنبه 23 آبان 1398 - 14:06:52
ایران پرسمان - مهر / دبیر هفته کتاب همزمان با حضور در همایش «دوچرخه‌سواران دوستدار کتاب»، از آغاز طرح پاییزه کتاب با 500 کتابفروشی در سراسر کشور خبر داد.
همایش «دوچرخه‌سواران دوستدار کتاب» صبح امروز (پنجشنبه 23 آبان) همزمان با اولین روز بیست و هفتمین دوره کتاب جمهوری اسلامی ایران در شهر یزد برگزار شد.
در این همایش که با حضور نیکنام حسینی‌پور دبیر این دوره هفته کتاب همراه بود، دوچرخه‌سواران یزدی از ساعت 6 صبح فاصله میدان آزادی تا اداره کل فرهنگ و ارشاد استان یزد را رکاب زدند.
حسینی‌پور نیز با بیان سخنانی در این همایش، به تشویق دوچرخه‌سواران به امر مطالعه و کتابخوانی پرداخت و خبر از آغاز طرح پاییزه کتاب با بیش از 500 کتابفروشی در سراسر کشور داد.
سید خلف حوتی‌نژاد معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد استان یزد نیز در این همایش به بیان سخنانی درباره هفته کتاب و اهمیت کتابخوانی پرداخت.
در حال حاضر با شروع اولین روز از هفته کتاب و دومین روز برنامه‌های مربوط به استان یزد، مراسم ملی روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار با حضور مسئولان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و وزارت ارشاد در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده حضرت رقیه (س) آغاز شده و دور اول تقدیر از کتابداران این مراسم برگزار شده است.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/69265/آغاز-طرح-هفته-کتاب-با-500-کتابفروشی-در-سراسر-کشور
بستن   چاپ