ایران پرسمان
دری نجف آبادی: مبارزه با فساد تعارف بردار نیست
جمعه 24 آبان 1398 - 18:48:40
ایران پرسمان - ایسنا / خطیب جمعه اراک گفت: مبارزه با فساد تعارف ندارد و باید با هرکسی در هر مقامی که فساد کرده برخورد شود.
آیت الله دری نجف‌آبادی در خطبه‌های امروز نماز جمعه اراک ضمن تبریک هفته وحدت و ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق علیه السلام افزود: اسلام مدیون امام حسین علیه السلام و امام صادق علیه السلام است. یک سو شهادت و جهاد و سوی دیگر علوم و معرفت، اسلام به هر دو نیاز دارد.
وی افزود: یکی از اهداف مهم بعثت پیامبران تکمیل عقل مردم بود. در زمان ظهور امام زمان(عج) عقل ها تکمیل می‌شود، در آنزمان عقول مردم صرف ساخت بمب و موشک و منکرات نخواهد شد، بلکه تمام امکانات بشریت در خدمت صلاح انسان‌ها قرار خواهد گرفت.
امام جمعه اراک ادامه داد: با ظهور امام عصر و تکمیل عقل ها دیگر پولی خرج جنگ و فحشا و مشروبات الکلی نمی شود و توسعه و عمران و آبادانی و انسانیت سرلوحه کار حکومت‌ها قرار خواهد گرفت.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: عقل ترامپ و نتانیاهو و آل سعود مانند عقل عمروعاص و معاویه و ابن زیاد، عقل شیطانی است، نه عقل الهی. این‌ها از گرگ های آدمخوار هم بدترند که میلیونها نفر را در یمن و سوریه به خاک و خون کشیدند. عقلانیت اینها عین جهالت است در حالی که عقلانیت باید در خدمت بشریت باشد. عقلانیت مطابق دستورات اسلام، کلید تمام بن بست هاست و راه حل معضلات اقتصادی نیز عقلانیت است.
قربانعلی دری نجف آبادی ضمن تسلیت سالروز ارتحال علامه طباطبایی بر ضرورت توسعه علمی کشور تاکید کرد و گفت: از حوزویان و دانشگاهیان تقاضا دارم تمام تلاش خود را به کار ببندند تا جهان بار دیگر به قطب علمی جهان تبدیل شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: عدالت خواهی و مبارزه با فساد یک نقشه راه، یک استراتژی و یکی از اهداف انقلاب اسلامی است. این مسئله تعارف ندارد و باید با هرکسی در هر مقامی که فساد کرده برخورد شود.
وی افزود: هنگام تخصیص ارز دولتی باید نظارت‌ها بیشتر شود، ارز کشور مانند ناموس مردم است و هر یک دلار و یورو ارز ایران، خون ملت ایران است.
دری نجف‌آبادی گفت: دشمنان بیهوده تلاش نکنند که در کشور دوقطبی پدید بیاورند و وحدت ملی کشور را بشکنند، چراکه این کشور تحت ولایت امام زمان(عج) است.
امام جمعه اراک در پایان، ترور "بها ابوعطا" توسط رژیم صهیونسیتی را جنایت علیه بشریت خواند و گفت: گروه های جهادی فلسطین پاسخ قاطعی به صهیونیست‌ها دادند. تنها راه ما مقاومت در برابر استکبار جهانی است.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/69537/دری-نجف-آبادی--مبارزه-با-فساد-تعارف-بردار-نیست
بستن   چاپ