ایران پرسمان
​ششمین پویش کتابگردی کلید خورد
پنجشنبه 30 آبان 1398 - 13:00:33
ایران پرسمان - خبرگزاری کتاب ایران / ششمین دوره پویش مردمی کتابگردی امروز 30 آبان با حضور محسن هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران؛ محمدرضا جوادی یگانه، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران؛ احمد مسجدجامعی، عضو شورای اسلامی شهر تهران؛ رسول کشت‌پور، شهردار منطقه دو؛ نیکنام حسینی‌پور، مدیرعامل موسسه خانه‌کتاب؛ محمود آموزگار و جمع دیگر از ناشران و اهالی فرهنگ از دفتر انتشارات معارف انقلاب اسلامی آغاز شد.
در این مراسم محسن هاشمی درباره جریان تالیف ده‌ها جلد کتاب حجت‌الاسلام والمسلمین اکبر هاشمی، رئیس فقید تشخیص مصلحت نظام توضیح داد.
همچنین در این دیدار، جمعی از ناشران و مسئولان فرهنگی از جمله حسینی‌پور چند جلد کتاب مانند تاریخ شفاهی نشر را به محسن هاشمی اهدا کردند.
مدیرعامل خانه کتاب پیش‌تر طی فراخوانی و در دعوت از اقشار مختلف برای حضور در رویداد فرهنگی کتابگردی عنوان کرده بود: «اهالی فرهنگ و هنر و دانش‌آموزان، دانشجویان و خانواده‌ها دعوت می‌کنم با شرکت در پویش «کتابگردی» و خرید کتاب، «حال خوش خواندن» را با دوستان و عزیزانشان تقسیم کنند.»
مطابق با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مدیران فرهنگی و مسئولان شهری در سراسر کشور، امروز 30آبان‌ماه که به‌ «کتاب‌گردی» اختصاص یافته، به بازدید از کتاب‌فروشی‌ها و مراکز نشر شهرهای خود می‌پردازند و با دغدغه‌ها و مشکلات آن‌ها از نزدیک آشنا می‌شوند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/70539/​ششمین-پویش-کتابگردی-کلید-خورد
بستن   چاپ