ایران پرسمان
وقتی ترامپ نگران قطع اینترنت در ایران می‌شود!
پنجشنبه 30 آبان 1398 - 23:52:29
ایران پرسمان - فارس / «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا که از زمان حضور در این سمت از هیچ توهینی به مردم ایران فروگذار نکرده روز پنجشنبه ژست حمایت از مردم گرفت.
ترامپ مدعی شد ایران آنقدر ناپایدار شده که حکومت اینترنت را قطع کرده تا «مردم بزرگ ایران» نتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.
رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتی دیگر تهران را به تلاش برای جلوگیری از شفافیت متهم کرد و گفت ایران فکر می‌کند دنیا از «تراژدی و مرگی» که آنها به بار می‌آورند خبردار نخواهد شد.
مقام‌های ایران در روزهای گذشته توضیح داده‌اند که قطع اینترنت به دلایل تهدیدهای امنیتی پس از اعلام سهمیه‌بندی بنزین صورت گرفته و به محض رفع مشکلات امنیتی مجدداً برقرار خواهد شد، اما نگرانی دولتی که تنها چند هفته قبل‌تر برای سخت‌کردن تجارت دارو و غذا با ایران قاعده و قانون وضع می‌کرد درباره قطع اینترنت نکته قابل توجهی است.
دولت آمریکا از سال‌های دور علی‌رغم اعمال شدیدترین سخت‌گیری‌ها برای جلوگیری از صادرات اقلام مختلف و ضروری برای مردم، در حوزه اقلام مرتبط با ارتباطات در فضای اینترنت نه تنها تحریمی اعمال نکرده بلکه دستورالعمل‌هایی برای تسهیل مبادلات این اقلام صادر کرده است.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/70642/وقتی-ترامپ-نگران-قطع-اینترنت-در-ایران-می‌شود!
بستن   چاپ