ایران پرسمان
عضو مجلس خبرگان رهبری: باید صدای مردم را بشنویم
سه شنبه 12 آذر 1398 - 18:38:48
ایران پرسمان - جماران / عضو مجلس خبرگان با اشاره به نا آرامی های اخیر گفت: باید صدای مردم را بشنویم.
آیت‌الله هاشم هاشم زاده هریسی درباره وقایع اخیر کشور گفت: متاسفانه توجه ما به اتفاقاتی که در جامعه می‌افتد کم است و عادت کرده‌ایم که کمتر بشنویم و معمولا مسائلی در این اتفاقات پیش می‌آید که ما را از حقیقت ماجرا غافل می‌کند. یعنی حواشی‌ای که بر این اتفاقات عارض می‌شود ما را از پی بردن به متن خطر بازمی‌دارد.
وی افزود: مسلّم است که دشمنان حرف خود را زده و تحریکات لازم را انجام می‌دهند و بعضی وقت‌ها نیز افرادی وارد ماجرا می‌شوند و کارهایی انجام می دهند که همه توجه‌ها را معطوف دشمن و عوامل دشمن می‌کنند. من نمی‌خواهم بگویم دشمنی در این اتفاقات نیست؛ بر عکس دشمن وجود دارد اما نه آنقدر که تمام توجه‌ها را به سمت خود جلب کند و مانع پی بردن ما به حقیقت شود.
عضو مجلس خبرگان گفت باید صدای مردم را بشنویم. از سوی دیگر باید جوهره نارضایتی‌ها را شناسایی و در راستای حل مسائل تلاش کنیم. برخی می‌گویند دشمنان دست به این اعتراضات در جامعه می‌زنند، در حالی که خدا می‌داند دشمنان تا این اندازه قدرت ندارند. بلکه ممکن است از نارضایتی‌های موجود یا کمبودهایی که داریم استفاده کنند.
ی در پایان گفت: مسئولین نباید کارهایی کنند که صدای مردم بلند شود و دیوار اعتماد مردم شکاف بردارد. به زور متوسل شدن هنر نیست و هیچکس حرف زور را نمی پذیرد. باید دست نوازش بر سر مردم معترض کشید و آنها را قانع کرد. مسلما افراد با بگیر و ببند قانع نمی‌شوند. اقتصاد نیز به این آسانی درست نمی شود. اصطلاحا باید گفت که اقتصاد دو سیم دارد یکی سیم تولید و استفاده از ثروت های ملی و دیگری سیم تبلیغ در دنیاست. اگر این دو سیم به هم متصل شود می توان گفت که اقتصاد وضعی خوب دارد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/74135/عضو-مجلس-خبرگان-رهبری--باید-صدای-مردم-را-بشنویم
بستن   چاپ