ایران پرسمان
کنایه عضو جامعه روحانیت مبارز به انتقاد اصلاح طلبان از روحانی
سه شنبه 12 آذر 1398 - 20:19:46
ایران پرسمان - تسنیم / عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: تحرکات اخیر اصلاح طلبان در نقد و انتقاد از اقدام دولت در افزایش قیمت بنزین فرصت طلبی و بهانه جویی برای فرار از پاسخگویی است.
حجت الاسلام محمدحسین موسی پور عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز درباره بیانیه‌‌های اخیری که توسط برخی چهره‌های اصلاح‌طلب مبنی بر اعلام برائت از دولت روحانی منتشر شد، گفت: خوشبختانه مردم ما به حدی از بلوغ سیاسی و فکری رسیده‌اند که دیگر اتاق‌های عملیات روانی برخی جریان‌های سیاسی نمی‌توانند تاثیر قابل توجهی بر روند تصمیم سازی و تصمیم گیری آنها در پای صندوق های رای داشته باشند.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت با اشاره به برخی تلاش های جریان اصلاحات برای تبری جستن از نقاط ضعف دولت مستقر، افزود: اظهارات احزاب و شخصیت‌های اصلاح طلب علیه دولت در این شرایط به نوعی توهین به شعور سیاسی مردم است، چرا که همه می‌دانند و به خوبی خاطرشان هست در سال 92 و 96 چگونه سران اصلاحات با تمام توان به میدان آمدند و با تعریف و تمجید، مردم را به رای دادن به این دولت تشویق کردند.
مسئول تشکیلات جامعه روحانیت، موضع طلبکارانه اصلاح طلبان در شرایط کنونی را به نوعی فرافکنی و فرار به جلو آنها دانست و گفت: این دولت که تمام عیار در خدمت جریان سیاسی اصلاح طلبی بوده اکنون به درستی عنوان ناکارآمدترین دولت را به خود اختصاص داده است.
موسی پور در بخش دیگری از این گفتگو با تاکید بر اینکه پرونده عملکرد دولت یازدهم و دوازدهم به هیچ عنوان قابل دفاع نیست، افزود: تحرکات اخیر اصلاح طلبان در نقد و انتقاد از اقدام دولت در افزایش قیمت بنزین فرصت طلبی و بهانه جویی برای فرار از پاسخگویی است. آنها نمی توانند حساب خودشان را از این دولت جدا کنند و این روزها گویی بازی «من نبودم دستم بود تقصیر آستینم بود» راه انداخته اند.
وی با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری موفق و سرنوشت ساز انتخابات مهم روز دوم اسفند ماه، گفت: انتخابات مجلس فرصت بسیار مناسبی است تا مردم هوشمند و با بصیرت ما و به ویژه نسل جدید نشان دهند که مردم ما واقعاً مردمی سیاسی و اهل دقت نظر هستند و مشارکت آنان تحت الشعاع عملیات روانی و بازی های سیاسی فریبکارانه قرار نخواهد گرفت.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/74189/کنایه-عضو-جامعه-روحانیت-مبارز-به-انتقاد-اصلاح-طلبان-از-روحانی
بستن   چاپ