ایران پرسمان
بن‌بست سولشایر در پنج پرده
چهارشنبه 13 آذر 1398 - 20:08:19
ایران پرسمان - آی اسپورت / حمید رضا صدر| یک: قرار بود اوله حال و هوای یونایتد سه گانه را بازگرداند، تیم تهاجمی فرگی را، ولی سرخپوش ها در این فصل برابر بورنموث، شفیلد، ویلا، هادرزفیلد، نیوکاسل، پالاس، کاردیف هم متوقف شده اند.
دو: ون بیساکا پنجاه میلیونی آن مدافع خستگی ناپذیر جای گرفته در دل حمله ها نشده. مکگوایر هشتاد میلیونی نقش رهبری مثلا از نوع فن دایک را پیدا نکرده و از آن نیشدارتر طرفداران لستر از ته دل می خندند چرا که لستر بدون مکگوایر تا این جا با نه گل خورده بهترین دفاع لیگ را معرفی کرده. آخرین باری که یونایتد در لیگ به کلین شیت دست یافت دو ماه و نیم پیش بود.
سه: جای آندرهررا پر نشده و مک تامینی در این پست پشت سر فابینیو، اندیدی، جورجینیو و گوندوگان قرار دارد و زوج فرد - پریرا ذره ای ترکیب کین - اسکولز را به یاد نیاورده.
چهار: لوکاکو را فروختند، ولی مارسیال توانایی کشیدن بارهای سنگین را ندارد و راشفورد معمولا در موقعیت های ایجاد شده از جناح چپ کارساز است و در مناطق دیگر تنوع جابجایی ندارد. دنیل جیمز هم شاید دو سه فصل بعد مهاجم نبردهای بزرگ شود.
پنج: یونایتد، مورینیو را پس از هفده بازی لیگ با بیست و شش امتیاز اخراج کرد و حالا اگر یونایتد در سه بازی پیش رو برابر تاتنهام، سیتی و اورتون پیروز شود، بیست و شش امتیازی خواهد شد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/74537/بن‌بست-سولشایر-در-پنج-پرده
بستن   چاپ