ایران پرسمان
یک نظرسنجی و خبر بد برای ترامپ
پنجشنبه 14 آذر 1398 - 16:13:08
ایران پرسمان - باشگاه خبرنگاران / نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد بیشتر آمریکایی‌ها ترجیح می‌دهند در انتخابات 2020 به یک نامزد دموکرات رای دهند.
به گزارش پایگاه خبری هیل، نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی از تمایل بیشتر آمریکایی‌ها برای رای دادن به یک نامزد دموکرات در مقایسه با دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور است.
نظرسنجی جدید هاروارد سی‌ ای پی اس/ هریس نشان داد در مجموع 42 درصد از شرکت کنندگان اعلام کردند قطعا در انتخابات سال 2020 به یک نامزد از حزب دموکرات رای خواهند داد.
از سوی دیگر تعداد اندکی، 39 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفتند آن‌ها احتمالا قصد رای دادن به ترامپ را دارند. 8 درصد نیز اعلام کردند یک نامزد مستقل را به عنوان گزینه خود انتخاب خواهند کرد.
نتایج این نظرسنجی نشان داد جو بایدن، رقیب دموکرات اصلی ترامپ، به عنوان نامزد پیشرو انتخابات 2020 در میان نامزد‌های دموکرات انتخاب شده است. 26 درصد از شرکت کنندگان این نظرسنجی معتقدند که بایدن بیشترین شانس را برای پیروزی در مقابل ترامپ دارد. پس از بایدن، برنی سندرز و الیزابت وارن دیگر نامزد‌های حزب دموکرات در رد‌ه‌های بعدی قرار دارند.
نظرسنجی جدید هاروارد سی‌ ای پی اس/ هریس در روز‌های 27 تا 29 نوامبر به صورت آنلاین از میان هزار و 859 شرکت کننده برگزار شد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/74789/یک-نظرسنجی-و-خبر-بد-برای-ترامپ
بستن   چاپ