ایران پرسمان
پشت‌پرده ضیافت ناهار ترامپ به اعضای شورای امنیت
شنبه 16 آذر 1398 - 07:45:24
ایران پرسمان - باشگاه خبرنگاران / عضو شورای مرکزی ائتلاف گفت: آمریکا از ابتدا با اروپایی‌ها تقسیم کار کرده بود که از برجام خارج شوند و ایران را در همین شرایط نگه دارند.
مهدی چمران عضو شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص نامه سه کشور اروپایی به دبیرکل سازمان ملل پیرامون برنامه موشکی ایران اظهار کرد: ضیافت ناهار رئیس جمهور آمریکا به اعضای شورای امنیت در جهت وادار کردن آنها به محدودیت ایران در زمینه توان دفاعی و موشکی است.
او با تاکید بر اینکه دستگاه دیپلماسی در برابر شیطنت‌های غربی قاطعانه بایستد، ادامه داد: اعضای شورای امنیت تنها 3 کشور اروپایی نیستند و باید فضاسازی جهانی شود که این اقدامات خلاف است و بی‌جهت به دنبال محدودسازی کشورمان هستند.
عضو شورای مرکزی ائتلاف افزود: بیش از یک سال از خروج آمریکا از برجام گذشت و دیدیم که اروپایی‌ها به دنبال وقت تلف کردن هستند و اقدامی در راستای تعهدات خود انجام ندادند.
او یادآور شد: آمریکا از ابتدا با اروپایی‌ها تقسیم کار کرده بودند که از برجام خارج شوند و ایران را در همین شرایط نگه دارند. اقدامات غربی‌ها کاملاً برنامه‌ریزی شده و مشخص بود.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/75114/پشت‌پرده-ضیافت-ناهار-ترامپ-به-اعضای-شورای-امنیت
بستن   چاپ