ایران پرسمان
اظهارات جوادی حصاری در مورد کاندیدایی در انتخابات
شنبه 16 آذر 1398 - 22:59:09
ایران پرسمان - ایسنا / عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: من از طرف حزب اعتماد ملی و در استان نیز از طرف دوستان اصلاح‌طلب به ویژه کانون دانشگاهیان خراسان دعوت به کاندیداتوری شدم.
محمدصادق جوادی حصار در ستاد انتخابات شهرستان مشهد با بیان این مطلب، اظهار کرد: وحدت اصلاح‌طلبان در حوزه‌های نظری، عملی و رویه‌های انتخاباتی معنی پیدا می‌کند، در حوزه نظری اکثر اصلاح‌طلبان نسبت به رویه‌های انتخاباتی اشکالات جدی داشتند و دارند و یکی از عمده‌ترین اشکالات، شیوه گزینش‌گری است.
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی ادامه داد: ما معتقدیم ظرفیت قانون اساسی به قدری بالا است که می‌تواند آزادترین و مطمئن‌ترین انتخابات را در جمهوری اسلامی رقم بزند، تقاضای ما نیز از مجریان قانون اعمال و اجرای قانون منطبق با رای و نظر ملت است.
وی خاطرنشان کرد: قانون اساسی جمهوری اسلامی مبتنی بر رای و اراده ملت بوده و روح جاری در قانون، روح جاری در میان ملت است.
جوادی حصار در خصوص شانس به دست آوردن کرسی مجلس توسط اصلاح‌طلبان، عنوان کرد: اصلاح‌طلبان در متن جامعه و در کنار مردم هستند و از متن جامعه بلند شدند. اگر اصلاح‌طلبان با سدی همچون مساله رد صلاحیت‌ها مواجه نشوند خواهید دید مردم باز هم به اصلاح‌طلبی که حتی خطا کرده باشد، روی خوش نشان می‌دهند.
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی اضافه کرد: ایراد عمده مردم به اصلاح‌طلبان این است که می‌گویند چرا کسانی را که مانع فعالیت شما می‌شوند معرفی نمی‌کنید. ایراد عمده از طرف اصلاح‌طلبان به دولت آقای روحانی نیز این بوده که چرا اگر مساله‌ای هست که مردم باید آن را بدانند آن را به آنها نمی‌گویید.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/75463/اظهارات-جوادی-حصاری-در-مورد-کاندیدایی-در-انتخابات
بستن   چاپ