ایران پرسمان
عضو موتلفه: کار در دولت احمدی‌نژاد جرم است؟
يکشنبه 17 آذر 1398 - 17:40:33
ایران پرسمان - خبرآنلاین / عضو شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: تمام وزیران دولت نهم و دهم افرادی پاک دست و کارآمد هستند و شورای نگهبان آن‌ها را به جرم کار در دولت قبلی رد صلاحیت نمی‌کند.
فاطمه رهبر درباره ورود احمدی نژادی ها به انتخابات و آخرین دیدارش با رئیس جمهور سابق، گفت: به خاطر ندارم آخرین باری که آقای احمدی نژاد را دیده‌ام، چه زمانی بوده است. در دوره ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد، در سفرهای استانی به تهران و دیدارهای رسمی بین دولت و مجلس آقای احمدی نژاد را می‌دیدم و فقط یکبار برای یک مشورت کاری در ارتباط با آموزش و پرورش به دفتر ایشان رفتم.
وی در خصوص اینکه آیا مدیران و چهره های نزدیک به احمدی نژاد شانسی برای حضور در مجلس بعدی دارند، گفت:من جزو نمایندگان نزدیک به احمدی نژاد نبودم، ارتباطی هم با ایشان ندارم. از همان ابتدا نیز عضو حزب موتلفه‌ی اسلامی بودم و حتی توصیه شده هم نبوده‌ام.
وی ادامه داد: در دورۀ اول دولت ایشان، اعتقاد داشتیم آقای احمدی نژاد نامزد اصولگرا هستند و در دورۀ دوم که خط فکری ایشان از اصولگرایان فاصله گرفت، خیلی‌ها از آقای احمدی نژاد فاصله گرفته و در تقابل با او قرار گرفتند. تمام وزیران دولت نهم و دهم افرادی پاک دست و کارآمد هستند و شورای نگهبان آن‌ها را به جرم کار در دولت قبلی رد صلاحیت نمی‌کند مگر آنکه مسائل حاشیه‌ای داشته باشند که شامل همه افراد است.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/75701/عضو-موتلفه--کار-در-دولت-احمدی‌نژاد-جرم-است؟
بستن   چاپ