ایران پرسمان
آمریکا تروریستی بودن تیراندازی توسط تبعه سعودی را نپذیرفت
يکشنبه 17 آذر 1398 - 18:51:07
ایران پرسمان - مهر / وزیر دفاع آمریکا در اظهاراتی، تروریستی بودن تیراندازی صورت گرفته از سوی تبعه سعودی در ایالت فلوریدا را نپذیرفت.
به گزارش شرق الاوسط به گفته اسپر، خیلی زود است که تیرندازی اخیر در فلوریدا را تروریستی عنوان کنیم.
اسپر که در میان مقامات نظامی و دفاعی آمریکا حضور داشت، افزود که بررسی‌ها درباره این حادثه ادامه دارد، اما نمی‌توان در حال حاضر حادثه اخیر را تروریستی عنوان کرد و هنوز هیچ انگیزه‌ای در پشت این حادثه کشف نشده است.
این اظهارات وزیر دفاع آمریکا به دنبال وقوع حادثه تیراندازی از سوی یک تبعه سعودی در یک پایگاه هوایی در ایالت فلوریدا صورت گرفته که در جریان آن چهار نفر دیگر کشته شدند. این تبعه سعودی در این پایگاه هوایی مشغول فراگرفتن دوره‌های آموزشی بوده است.
پیش از این پلیس آمریکا اعلام کرده بود که 6 سعودی را با هدف بازجویی درخصوص حادثه تیراندازی به پایگاه هوایی و دریایی پنساکولا در ایالت فلوریدا بازداشت کرده است.
مظنون اصلی این تیراندازی در جریان حادثه به ضرب گلوله مأموران پلیس کشته شد و بنا بر گزارشها، فرد مهاجم از یک اسلحه کمری برای این حمله استفاده کرده است.
«ریک اسکات» فرماندار سابق فلوریدا که هم‌اکنون نماینده این ایالت در مجلس سنای فدرال است؛ در واکنش به حادثه تیراندازی در پایگاه هوایی «پنساکولا» خواستار بازنگری کلی در قوانین آموزش نظامیان بیگانه شده است.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/75724/آمریکا-تروریستی-بودن-تیراندازی-توسط-تبعه-سعودی-را-نپذیرفت
بستن   چاپ