ایران پرسمان
عضو فراکسیون امید: مجلس از دولت ناراحت است
سه شنبه 19 آذر 1398 - 17:47:58
ایران پرسمان - عصر ایران / گرانی بنزین ربطی به آقای زنگنه نداشته و اساسا این موضوع برنامه وزارت نفت نبوده و این وزارتخانه تنها مجری طرح است.
بهرام پارسایی نماینده مجلس در مورد استیضاح وزیر نفت گفت: ما اگر به ترکیب امضاهای طرح استیضاح آقای زنگنه دقت کنیم متوجه می شویم که استیضاح ایشان سیاسی است.
نماینده مردم شیراز در مجلس در گفت‌وگو با عصرایران افزود: استیضاح هر چند حق نمایندگان است و کسی نمی تواند منکر آن شود اما اگر استیضاح به دلیل وضعیت معیشتی مردم و برای بهبود اوضاع آنها باشد به نظر نمی رسد آقای زنگنه در ایجاد این شرایط نقشی داشته باشد.
عضو کمیسیون اصل نود با بیان اینکه تصمیم اخیر درباره بنزین غیراصولی و کارشناسی نشده بود، تاکید کرد: واقعیت این است که این تصمیم ربطی به آقای زنگنه نداشته و اساسا این موضوع برنامه وزارت نفت نبوده و این وزارتخانه تنها مجری طرح است.
عضو فراکسیون امید افزود: در شرایط فعلی مجلس به طور کلی از دولت ناراحت است و تصمیم اخیر درباره قیمت بنزین که بدون اخذ نظر مجلس گرفته شد، بر بار گلایه ها افزوده است. در این شرایط اگر بسیاری از وزرا و خصوصا آنها که در حوزه تورم دارای مسئولیت هستند به مجلس بیایند قطعا با مشکل مواجه می شوند اما آقای زنگنه از این قاعده مستثنی است و استیضاح کنندگان ایشان حتی در این وضعیت هم موفق نخواهند شد برای برکناری وی از مجلس رای بگیرند.
پارسایی با بیان اینکه در شرایط کنونی کسی را همسطح آقای زنگنه برای اداره وزارت نفت در کشور نداریم، توضیح داد: الان فروش نفت کار فوق العاده سختی شده. اما ما قبلا در سطحی نه به شدت امروز، تحریم را تجربه کردیم. در آن دوران نتیجه کارنامه وزارت نفت منجر به فسادهای بزرگی از جمله گم شدن دکل های نفتی، پول هایی که رفتند و بر نگشتند و مسایلی مانند بابک زنجانی شد.
این نماینده مجلس گفت: اگر کارنامه امروز آقای زنگنه را با دوره قبلی تحریم ها و این فسادها مقایسه کنیم هم متوجه می شویم که کار ایشان چقدر بی عیب تر است و هم اینکه می فهمیم برای ایشان به راحتی و سهولت، خصوصا در شرایط تحریم نمی توان جایگزین پیدا کرد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/76422/عضو-فراکسیون-امید--مجلس-از-دولت-ناراحت-است
بستن   چاپ