ایران پرسمان
حامی سابق سندرز تجمع او را به هم ریخت
يکشنبه 24 آذر 1398 - 14:16:16
ایران پرسمان - ایسنا / نامزد پا به سن گذاشته ریاست جمهوری حزب دموکرات آمریکا در یک تجمع حامیانش در ایالت آیووا با صحبتهای جنجالی یکی از هواداران سابق خودش در حمایت از ترامپ و رد سیاستهای سوسیالیستی مورد حمایت خودش مواجه شد.
به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، برنی سندرز که در مجلس سنای آمریکا به عنوان سناتور مستقل ایالت ورمونت حضور دارد، یکی از نامزدهای ریاست جمهوری مطرح در حزب دموکرات و از حامیان سیاستهای سوسیالیستی است.
سندرز روز شنبه در حالی که مشغول سخنرانی و پرسش‌وپاسخ در یک تجمع حامیانش در ایالت آیووا آمریکا بود، با صحبتهای جنجالی فردی علیه خود و سیاستهایش و در حمایت از دونالد ترامپ مواجه شد.
در ویدیویی که از این رخداد در اینترنت منتشر شده، سندرز ابتدا از پشت تریبون به فرد مذکور انگشتش را اشاره رفته تا به او اجازه صحبت کردن بدهد و به شوخی به او می گوید:"او دارد به تلفنش نگاه می‌کند. فکر کنم به دردسر افتادم".
با این حال زمانی که میکروفون را به دست این فرد می‌دهند تا سوالش را بپرسد سندرز به این نتیجه میرسد که شوخی‌اش درباره "به دردسر افتادن" جدی شده است چرا که این فرد به یک باره شروع به تحسین از دونالد ترامپ کرده و شدیدا به سندرز و سیاستهایش حمله می کند.
این طرفدار سابق سندرز و هوادار فعلی دونالد ترامپ اظهار می‌کند: "آقای ترامپ از تو می‌خواهم به کارهایت ادامه بدهی چون داری کارت را خوب انجام می‌دهی. من یک لیبرال هستم. من قبلا در ویتنام بوده‌ و دیده‌ام که سوسیالیسم چه کار کرده است. سوسیالیسم زندگی بسیاری از انسانها را نابوده کرده است. "
او بلافاصله بعد از شروع به تحسین کردن از دونالد ترامپ با واکنش منفی و خنده و هو شدن از سوی دیگر طرفداران سندرز مواجه شد.
زمانی که این فرد به انتقادهایش از سندرز ادامه می داد، به وضوح ناراحتی در چهره این نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات مشخص بود هر چند که سندرز اجازه داد این فرد تا حدود یک دقیقه به صحبتهایش ادامه دهد.
این فرد مخالف سندرز در خاتمه صحتبهایش به جمعیت حاضر گفت:"همه شما می‌توانید اینجا به من بخندید. دونالد ترامپ دارد به کشور ما کمک می‌کند. درست است؟ او مرد خوبی است...سوسیالیسم دیگر تاثیری ندارد."

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/78037/حامی-سابق-سندرز-تجمع-او-را-به-هم-ریخت
بستن   چاپ