ایران پرسمان
هشدار وزیر خارجه قطر درباره جنگهایی خطرناکتر از جنگهای کلاسیک
يکشنبه 24 آذر 1398 - 16:30:40
ایران پرسمان - مهر / وزیر خارجه قطر ضمن هشدار درباره جنگهایی به مراتب خطرناکتر از کلاسیک، خواستار همکاری قوی بین المللی برای مقابله با بحرانها و رفع تنش ها شد.
به نقل از اسپوتنیک، شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه قطر درباره آنچه جنگهای خطرناکتر از جنگهای کلاسیک خواند، هشدار داد.
وی در سخنانی در نشست دوحه گفت:نیاز به نظام بین المللی بهتر است که منافع بین المللی و ملی را برآورده سازد و حقوق همه کشورهای دنیا را برآورده کند به شرط اینکه کشورها به مسئولیت های واجب بر دوش آنها در این زمینه پایبند باشند.
وزیر خارجه قطر افزود: کشورهای باید با یکدیگر برای این نظام بین المللی همکاری کنند و به مقابله با چالشهای کنونی برای اینکه دنیا محلی بهتر باشد، بپردازند.
وی خواستار ایجاد یک سیستم مدیریتی قوی برای هر نهاد بین المللی که ماهیت و خواسته های مردمان و جوامع را در نظر گرفته و برای ایجاد ارتباطات بهتر بین آن جوامع و ملل تلاش می کند تا این سیستم موفق شود و به پیش برود، شد و از تجربه اتحادیه آفریقا در این زمینه تمجید کرد.
وزیر خارجه قطر اعلام کرد: ایجاد چنین منظومه ای به حل بسیاری از بحران ها و چالشهایی که دنیا با آن روبرو است، کمک خواهد کرد.
محمد بن عبدالرحمن آل ثانی درباره چالشهای شتابزده ای که دنیا در برهه اخیر شاهد آن است و بارزترین آن چالشها جنگ و نزاعهاست، هشدار داد و بیان کرد: جنگها تا حدود زیادی از جنگهای کلاسیک به جنگ های سایبری و اقتصادی تبدیل شده است.
وی درباره افزایش تنش ها و روند بحرانها هشدار داد و خواستار تحکیم همکاری همه طرفها برای مقابله با آن بحرانها و حل آنها شد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/78112/هشدار-وزیر-خارجه-قطر-درباره-جنگهایی-خطرناکتر-از-جنگهای-کلاسیک
بستن   چاپ