ایران پرسمان
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی: با اجرای سامانه جامع روابط کار گام مهمی در جهت خدمت رسانی به مردم برداشته خواهد شد
يکشنبه 15 دي 1398 - 13:39:25
وزارت رفاه
ایران پرسمان - کارگاه آموزشی سامانه جامع روابط کار با حضور محمد سنجری مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، روسا و کارشناسان روابط کار استان های خراسان شمالی،جنوبی و رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی،در این کارگاه آموزشی که به میزبانی مشهد مقدس انجام شد سنجری طی سخنانی گفت: وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با پیگیری و اجرای سامانه روابط کار اقدام بسیار ارزشمندی را در جهت دولت الکترونیک،بهبود فضای کسب و کار و کاهش هزینه ها برداشته و قطعاً این اقدام در راستای شفافیت و سلامت اداری شکل گرفته است.
وی در ادامه گفت: با اجرای سامانه جامع روابط کار گام مهمی در جهت خدمت رسانی به مردم برداشته شده است و امیدواریم کار خوبی که شروع شده با آموزش نیروها به درستی انجام شود.
سنجری ضمن اعلام آمادگی برای اجرای طرح سامانه جامع روابط کار در این استان با اشاره به اقدامات خوبی که در واحد میز خدمت و مشاوره این اداره کل در حوزه روابط کار شکل گرفته است، افزود: هدف اصلی ما از راه اندازی واحد میز خدمت و مشاوره بهبود فضای کسب و کار،جلوگیری از سرگردانی مراجعین و تسریع در حل و فصل اختلافات کارگری و کارفرمایی بوده است که در همین راستا از ابتدای سال از ورود 9000 دادخواست با انجام مشاوره و راهنمایی جلوگیری شده است.
وی در پایان تصریح کرد: با اجرای طرح سامانه جامع روابط کار قطعاً بحث های نظارتی و مشاوره ای را با جدیت بیشتری پیگیری خواهیم کرد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/88496/مدیرکل-تعاون،کار-و-رفاه-اجتماعی-خراسان-رضوی--با-اجرای-سامانه-جامع-روابط-کار-گام-مهمی-در-جهت-خدمت-رسانی-به-مردم-برداشته-خواهد-شد
بستن   چاپ