ایران پرسمان
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران خبر داد
حضور هزار و 600 نیروی خدمات شهری در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی
سه شنبه 17 دي 1398 - 11:05:32
ایران پرسمان - مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از حضور هزار و 600 نیروی خدمات شهری در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی خبر داد.

صدرالدین علیپور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی شهر، با اشاره به برگزاری مراسم باشکوه تشییع پیکر شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش که روز گذشته در پایتخت انجام شد، اظهار کرد: حسب تاکید شهردار محترم تهران و حضور ایشان در هر دو جلسه هماهنگی برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی و همرزمان ایشان، با توجه به اهمیت، ارزش و خلوص ایشان نسبت به مردم، شهرداری تهران تلاش کرد تا اقدامات و خدمات لازم به بهترین نحو انجام شود.
وی با اشاره به استقرار سازمان‌ها و نیرو‌های خدماتی مناطق شهرداری تهران در طول مسیر تشییع پیکر شهید سلیمانی گفت: سازمان مدیریت پسماند برحسب وظیفه به پاکسازی و جمع آوری پسماند پیش و پس از مراسم اقدام کرد. بر همین اساس حدفاصل میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی به 4 پهنه تقسیم بندی شد و در فاز اول هزار نیروی خدماتی به همراه ٢5٠ خودرو در طول مسیر مستقر شدند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به اینکه تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی و هم رزمانش بزرگترین رویدادی بود که در این مسیر به وقوع پیوست، اضافه کرد: با توجه به حضور بی نظیر شهروندان تهرانی در این مراسم ظرفیت نیرو‌های مستقر به هزار و 600 نفر و ٣5٠ خودرو افزایش یافت.
علیپور با اشاره به اینکه نیرو‌های خدمات شهری و خودرو‌ها در 4 پهنه مستقر شدند، تصریح کرد: برآورد‌ها نشان می‌دهد پنج تا هفت میلیون نفر در این مراسم شرکت کردند و با توجه به حجم کار بالای نیرو‌های خدمات شهری، در بازه‌ای به صورت همزمان و در ادامه پس از پایان مراسم کار پاکسازی مسیر تشییع را آغاز کردند و با تلاش نیرو‌های خدمات شهری کار پاکسازی و نظافت مسیر (از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی) ساعت ١٩ به پایان رسید.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/89204/حضور-هزار-و-600-نیروی-خدمات-شهری-در-مراسم-تشییع-پیکر-شهید-سلیمانی
بستن   چاپ