ایران پرسمان
نخستین کارگروه مشترک اجرای یادداشت تفاهم همکاری ایران و چین برگزار شد
دوشنبه 23 دي 1398 - 15:45:50
وزارت رفاه
ایران پرسمان - نخستین کارگروه مشترک یادداشت تفاهم همکاری میان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و وزارت منابع انسانی و تامین اجتماعی جمهوری خلق چین در پکن برگزار شد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در این نشست طرفین با تاکید بر اجرایی شدن مفاد یادداشت تفاهم همکاری منعقده در اردیبهشت 1391 بین دو وزارتخانه، برنامه اقدام مشترک دو ساله و جدول کاری پیشنهادی کشورمان را تصویب و با امضای آن توسط وزرای دو کشور موافقت کردند.
کارگروه مشترک همچنین بر ارتقاء سطح همکاری ها و گسترش مناسبات دو جانبه در حوزه های روابط کار، سیاست گذاری بازار کار، تامین اجتماعی و آموزش های فنی و حرفه ای تاکید و با تبادل تجربیات و اطلاعات از طریق مبادله هیات های کارشناسی و بازدید های متقابل از مراکز آموزش های فنی و حرفه ای، تامین اجتماعی و کار آفرینی و برگزاری کارگاههای آموزشی موافقت کرد.
هیات اعزامی کشورمان به چین ضمن دیدار و گفتگو با مسئولین فدراسیون تعاونی عرضه و بازار یابی و همچنین سازمان بیمه های اجتماعی چین ، از مرکز آموزش فدراسیون تعاونی و فرآیند انجام امور در سازمان بیمه های اجتماعی چین بازدید کردند.
گفتنی است دومین کارگروه مشترک همکاری ها در سال 1399 در تهران برگزار خواهد شد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/91566/نخستین-کارگروه-مشترک-اجرای-یادداشت-تفاهم-همکاری-ایران-و-چین-برگزار-شد
بستن   چاپ