ایران پرسمان
هاشمی در جمع خبرنگاران مطرح کرد
بررسی استعفای یک عضو شورا در جلسه هم اندیشی صبح امروز
سه شنبه 24 دي 1398 - 10:03:46
ایران پرسمان - شهرنوشت: رئیس شورای اسلامی شهر تهران از بررسی موضوع استعفای یک عضو شورای شهر تهران در جلسه هم اندیشی صبح امروز خبر داد. 

به گزارش خبرنگار شهرنوشت، محسن هاشمی رفسنجانی پیش از آغاز صد و نودمین جلسه شورای شهر تهران با بیان اینکه صبح امروز جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران بدون حضور شهردار برگزار شد، اظهار کرد: در این جلسه بحث متمم بودجه مطرح شد زیرا کمیسیون ها در حال بررسی متمم بودجه هستند.
وی افزود: برخی از کمیسیون ها در خصوص متمم بودجه نظراتی داشتند که نیاز بود این نظرات یکسان شود، همچنین یکی دیگر از مسایلی که باعث شد جلسه طولانی شود بحث استعفای برخی از اعضا بود.
رییس شورای شهر تهران تصریح کرد: همان طور که می دانید روحیات اعضا متفاوت است و در این بین خانم آروین تصمیم گرفته بود که استعفا بدهد.
هاشمی ادامه داد: البته اعضا نظرشان این بود که با توجه به شرایط حساس جامعه خوب نیست که بخواهند استعفا بدهند و این کار به صلاح نیست. مجموعا بحث‌های سنگینی در این خصوص انجام شد.
وی با بیان اینکه آروین در نامه اش نوشته بودند که هنوز تصمیم قطعی نگرفته است، به همین دلیل اعضا تلاش کردند تا به ایشان مشورت و توصیه بدهند، تصریح کرد: به این نتیجه رسیدیم که خوب نیست در چنین شرایطی به این گونه موضوعات وارد شویم.
وی در پاسخ به اینکه شما ایشان را منصرف کردید یا ایشان از نظرشان برگشتند، گفت: نمی شود بگوییم که ما منصرفشان کردیم زیرا هر دو طرف نظراتشان را گفتند و ما منتظریم تا نتیجه این جلسه را ببینیم.
هاشمی همچنین در پاسخ به این سوال که یک ماه از صدور دستورجلسه با جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری درخصوص واگن مترو و اتوبوس گذشته است، آیا در این خصوص اقدامی صورت گرفته است یا خیر، عنوان کرد: اتفاقا شب گذشته جلسه مبسوط و مفصلی در این خصوص برگزار شد که توضیحات آن را بعدا ارایه می کنم.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/91812/بررسی-استعفای-یک-عضو-شورا-در-جلسه-هم-اندیشی-صبح-امروز
بستن   چاپ