ایران پرسمان
فیاض در نشست افتتاحیه ارزیابی نشان تعالی HSE منطقه 18 تهران عنوان کرد
کاهش قابل توجهی درصد وقوع سوانح رانندگی در بزرگراه آزادگان
سه شنبه 24 دي 1398 - 15:35:02
ایران پرسمان - شهردار منطقه 18 تهران گفت: بر اساس آمار‌های بدست آمده، درصد بروز سوانح رانندگی در بزرگراه آزادگان با تدابیر پیشگیرانه مدیریت شهری طی هشت ماه از امسال به نسبت زمان مشابه در سال گذشته کاهش قابل توجهی یافته است.

به گزارش "پایگاه خبری تحلیلی شهر " به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 18، سید محمد فیاض در نشست افتتاحیه ارزیابی نشان تعالی HSE که با حضور تنی چند از مدیران منطقه برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق افزود: به شخصه اعتقاد دارم که هر ریال هزینه برای مباحث ایمنی و اقدامات پیشگیرانه در روند ارائه خدمت به شهروندان چندین برابر عایدی و صرفه اقتصادی به همراه داشته و به اداره ارزانتر اداره امور شهر و محله کمک خواهد کرد.
وی اضافه کرد: این منطقه از شهرداری تهران بلحاظ موقعیت جغرافیائی اش و قرار گیری میان چندین بزرگراه شاخص همه روزه آبستن وقوع حوادث مختلفی بوده که بحمدا... اقدامات و تدابیر کارشناسانه مدیریت شهری و دیگر نهاد‌های خدمت رسان نظیر پلیس راهور، آتش نشانی، نیروی انتظامی، دوائر آب، برق، گاز و مخابرات توانسته به ایمن‌تر شدن حرکت خودرو‌ها در این شاهراه‌های ارتباطی کمک شایانی نماید.
این مقام مسئول همچنین با بیان این نکته که مقوله HSE به معنای واقعی کلمه یعنی داشتن وجدان و تعهدکاری، اظهار داشت: بخش‌های مختلف مدیریت شهری و دوائر خدمت رسان مناطق پایتخت و حتی کشور نیازمند توجه و ورود جدی به پارامتر‌های ارزیابی و پروتکل‌های این حوزه هستند و بایستی برای پیشگیری از بروز حوادث دلخراش ناشی از خطا‌های غیر عمد انسانی که بطور مستقیم با چهار محور مدیریت، ایمنی، محیط زیست و سلامت افراد سر و کار دارد، خط مشی سیستم مذکور را پیاده سازی و به اجرا در آورد.
فیاض در بخش دیگری از سخنان خویش خطاب به مدیران شهری که نقش محوری در اجرا و تکمیل پروژه‌های مختلف عمران شهری ایفا نمی‌نمایند، خاطر نشان ساخت: استراتژی اولیه در آغاز عملیات کلنگ زنی، ساخت و بهره برداری از پروژه‌ها بر مبنای اصول متداول مقوله HSE بوده و همین روند نیز برای دیگر مناطق بعنوان الگوئی مناسب باید معرفی گردد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/91972/کاهش-قابل-توجهی-درصد-وقوع-سوانح-رانندگی-در-بزرگراه-آزادگان
بستن   چاپ