ایران پرسمان
روایت فلاحیان از انتقام «خردکننده» سپاه
چهارشنبه 25 دي 1398 - 12:37:59
ایران پرسمان - فارس / وزیر اسبق اطلاعات گفت: انتقام خردکننده سپاه نشان داد که آمریکا ابرقدرت مسلط منطقه نیست.
حجت‌الاسلام علی فلاحیان وزیر اسبق اطلاعات در گفت‌وگو با فارس، با تبریک و تسلیت شهادت سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهدای تشییع کرمان و هواپیمای اوکراینی به محضر ولی‌الله الاعظم، مقام معظم رهبری، خانواده‌های داغدار و ملت ایران اظهار داشت: غم شهادت سردار سلیمانی جانکاه بود، ولی اقیانوس متلاطم انسان‌ها در خیابان‌های ایران و عراق و ابراز همدردی در سایر کشورهای جهان نوید همبستگی و اتحاد ملت‌های مسلمان و تهدید را در قبال ستمگران جهان می‌داد و شاهد پشیمانی و سرخوردگی از این عمل ناجوانمردانه بودیم.
وی افزود: محشر بزرگی که ارواح شهدا و امام و دل‌های پاک خانواده شهدا و ایرانیان را شاد کرد و به راستی انسان در این فضای معنوی و حماسی احساس حضور در قیامت عظما و رستگاری می‌کرد و از این افتخار در قبال همه انبیاء و مومنان و بشریت در پوست خود نمی‌گنجید.
فلاحیان با بیان اینکه انتقام به موقع و خردکننده سپاه پاسداران که هیمنه نظامی آمریکا را در هم شکست، عملیات تاریخی که با دقت موشک‌های سپاه و از کار انداختن سیستم‌های راداری دشمن نشان داد که دیگر آمریکا ابرقدرت مسلط در منطقه نیست و کارشناسان دوست و دشمن هم بدین مسئله اعتراف کردند،‌گفت: متاسفانه سقوط هواپیمای اوکراینی و کشته شدن عزیزانمان و نیز از دست دادن هموطنان کرمانی در مراسم تشییع همه را در بهت فرو برد و مانند کوه غمی در دل رهبر معظم و فرماندهان سپاه و سایر دست‌اندرکاران و ملت بزرگ ایران سرازیر شد. در چنین شرایط سختی همه نیاز به تسلی خاطر داشتند. هیچ‌کس در ایران و جهان تصور نمی‌کرد که گروهی ولو اندک نسبت به مقدسات اهانت کنند.
وزیر اسبق اطلاعات ادامه داد: رهبر معظم که ایران را تا بدین حد از اقتدار رسانده و همه این پیشرفت‌های علمی مرهون دلسوزی‌های شبانه‌روزی‌ و هدایت‌های داهیانه وی بوده و یا سپاه که مظهر قدرت ملی است و به تعبیر امام اگر سپاه نبود کشور نبود.
وی ضمن بیان اینکه سردار شهید اسلام افسری که بر تارک همه فرماندهان نظامی جهان امروز می‌درخشد و به افتخار می‌کند در دل همه مردم ما جا دارد،‌گفت: این عظمت و شکوه ملت و دولت و نظام اسلامی دستی بزرگ است که اگر ملت رشید ایران و علما و مسئولان از آن پاسداری نکنند عزت امروز تبدیل به ذلت فردا می‌شود.
فلاحیان ادامه داد: انتظار می رود همگی دست به کار شوند و این نداهای شیطانی را خاموش کنند و نگذارند عده‌ای فرصت‌طلب از خون شهدا سوءاستفاده کرده و همراه ترامپ و جانسون و همچنین نفوذی‌های منافقین و سایر ضدانقلاب‌ها علیه مقدسات شعار بدهند.
وزیر اسبق اطلاعات با بیان اینکه قبول داریم فاجعه سقوط هواپیما خیلی سخت و دردناک بود ولی نباید بگذاریم دشمنان از آن سوءاستفاده کنند و خانواده بزرگ ایران می‌باید تا آنجا که می‌تواند با داغ‌دیدگان همدردی و جبران مصیب کنند،‌ تصریح کرد: وظیفه علما، نویسندگان، دانشمندان، هنرمندان بسیار خطیر و ایجاب می‌کند که به پیمان خود با رهبری وفادار بوده و این اعمال ناشایست را محکوم نمایند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/92276/روایت-فلاحیان-از-انتقام-«خردکننده»-سپاه
بستن   چاپ