ایران پرسمان
برپایی کارگاه آموزش فیلمسازی خلاق در کیش
يکشنبه 29 دي 1398 - 11:34:02
ایران پرسمان - کارگاه آموزشی" فیلمسازی خلاق" با هدف ارتقا کیفیت تولید فیلم کوتاه، توسط کارگردان و فیلمنامه نویس سینمای ایران در کیش برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، این دوره آموزشی به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم کیش (موج) برنامه ریزی شده است که محمدعلی سجادی کارگردان و فیلمنامه نویس سینمای ایران در قالب یک کارگاه فیلم سازی، از 4 تا 10 بهمن سرفصل «کارگردانی از ایده تا اجرا» را تدریس می کند.
هنرجویان این دوره، فیلم هایی در جزیره تولید می کنند که در مجموعه کارگاه های خلاق فیلمسازی نمایش داده و نقد و بررسی می شود، همچنین طبق برنامه ریزی، فیلم ها توسط مدرسه فیلمسازی «ایموفیس» انتخاب و در جشنواره های بین المللی، عرضه و پخش خواهد شد.
گفتنی است جشنواره بین المللی فیلم کیش (موج) مرداد ماه سال آینده در کیش برگزار خواهد شد که این دوره در راستای آموزش نکات مفید پیش جشنواره در نظر گرفته شده است.
در کارگاه آموزشی" فیلمسازی خلاق" علاوه بر محمدعلی سجادی، آرش خزایی نیز فیلمسازی تک نفره را تدریس می کند.
علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه جشنواره بین المللی فیلم کیش(موج) با شماره های 09125599728 - 07644455071 تماس بگیرند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/93520/برپایی-کارگاه-آموزش-فیلمسازی-خلاق-در-کیش
بستن   چاپ