ایران پرسمان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد: شناسایی و تعیین تکلیف تعاونی های مشکل دار در استان
دوشنبه 30 دي 1398 - 11:34:55
وزارت رفاه
ایران پرسمان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از تعیین تکلیف 40 تعاونی مشکل دار در این استان خبر داد و گفت: تاکنون مشکل هفت مورد از آن ها ظرف یک ماه اخیر رفع شده است.

به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، پروانه نیک مرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به سیاست های اشتغالزایی دولت، توسعه و گسترش روزافزون بخش تعاونی ها بیش از پیش در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.
وی افزود: تعداد تعاونی‌های فعال 2 هزار و 185 مورد، تعاونی‌های غیر فعال یک هزار و 30 مورد و تعاونی‌های در دست اجرا 746 مورد هستند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تلاش بر این است که تمامی تعاونی های مشکل دار در استان شناسایی شوند و بر اساس هدفگذاری های انجام شده به طور دوره ای مشکل آن ها بررسی و رفع شوند.
نیک مرام اظهارکرد: سالانه ترویج و آموزش برای متقاضیان ایجاد تعاونی، تعیین تکلیف تعاونی های غیرفعال و راکد، ارائه تسهیلات به تعاونی ها، نمایشگاه و گردهمایی تعاونی ها، ایجاد اتاق فکر تعاونی ها و دیگر موارد در دستور کار حوزه تعاون این اداره کل قرار گرفته و اجرایی می شود.
وی ادامه داد: سال گذشته برای تسهیل فعالیت تعاونی ها اقدامات وی‍ژه ای انجام شد که از جمله آن ها پرداخت 260 میلیارد ریال تسهیلات روستایی به بخش تعاونی ها با پیش بینی فرصت شغلی 541 نفر بوده است.
پیش از انقلاب اسلامی تنها 2 تعاونی در کهگیلویه و بویراحمد فعال بود.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/93987/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-کهگیلویه-و-بویراحمد-خبر-داد--شناسایی-و-تعیین-تکلیف-تعاونی-های-مشکل-دار-در-استان
بستن   چاپ