ایران پرسمان
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان: پرداخت تسهیلات به واحد‌های تولیدی و اشتغال‌زایی استان تسریع شود
دوشنبه 30 دي 1398 - 21:06:58
وزارت رفاه
ایران پرسمان - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان گفت : بانکهای عامل در روند پرداخت تسهیلات اشتغال و تعیین تکلیف وضعیت طرح‌های معرفی‌شده تسریع کنند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان علی آشتاب در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان لرستان با تاکید بر سرعت بخشدن به پرداخت تسهیلات به واحد‌های تولیدی و اشتغال‌زا گفت: اعتبارات جدید ابلاغ شده به استان در جهت حمایت از بنگاههای آسیب دیده از سیلاب اخیر که به سر جمع اعتبارات اشتغال روستایی و عشایرافزوده شده می بایست تا پایان سال به طرحهای معرفی شده به بانکهای عامل تعیین تکلیف و پرداخت شود .
آشتاب در ادامه به اعتبارات پرداخت شده به طرحهای اشتغال زا در استان اشاره کرد و افزود :تاکنون مبلغ 220 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به یک هزار و 201 طرح با فرصت شغلی 5 هزار و 114 نفر در مناطق روستایی و عشایری پرداخت و توسط بانکهای عامل عقد قرارداد شده اند .
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تسریع در اجرای طرحهای اقتصادی ، پرداخت تسهیلات اعتباری و نظارت بر نحوه پرداخت تسهیلات را در اولویت برنامه‌ها دانست و خاطر نشان کرد: همچنین در بحث اشتغال حمایتی کمیته امداد ، بنیاد شهید و بهزیستی نیز تاکنون به تعداد 2 هزار و 613 طرح با مبلغ 95 میلیارد و 577 میلیون تومان و اشتغال سه هزار و 19 نفر پرداخت یا عقد قرارداد شده است .
در این جلسه مدیران بانک‌های استان گزارشی از روند پرداخت تسهیلات اشتغال را ارائه و خواستار هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در معرفی طرح‌های واجد شرایط شدند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/94282/مدیر-کل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-لرستان--پرداخت-تسهیلات-به-واحد‌های-تولیدی-و-اشتغال‌زایی-استان-تسریع-شود
بستن   چاپ