ایران پرسمان
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی خبر داد
احداث یادمان شهدای آتش نشان در ساختمان جدید پلاسکو/درصورت عدم رعایت ضوابط فنی، شهرداری پروژه پلاسکو را متوقف کند
سه شنبه 1 بهمن 1398 - 10:08:42
ایران پرسمان - شهرنوشت: رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: ما در پلاسکو همه ضوابط فنی را رعایت خواهیم کرد و از شهردار می خواهم اگر ضوابط فنی رعایت نشده بود جلوی کار ما را بگیرد.

به گزارش خبرنگار شهرنوشت، پرویز فتاح در نشست صمیمانه با خانواده های شهدای آتش نشان و آسیب دیدگان حادثه پلاسکو گفت: من فرزند جبهه هستم و همه جوانی ام در دفاع مقدس گذشت، هم ایران و هم بیرون از ایران در جبهه ها بودم و با افتخار اعلام می کنم که همرزم شهید سردار سلیمانی هستم. ما در جبهه صحنه های سخت بسیاری دیدیم، سعی می کردیم مقاوم باشیم و نشکنیم، خیلی وقت ها تا مرز شهادت هم رفتیم. در جبهه فهمیدیم زندگی فلسفه بزرگ تری دارد و نگاهمان باید به زندگی عوض شود.
وی با اشاره به حادثه پلاسکو عنوان کرد: خدا را شاهد می گیرم آن روزها وقتی صحنه های پلاسکو را می دیدم نمی توانستم جلوی گریه ام را بگیرم. پلاسکو ایران را آتش زد و دل ها را به میدان آورد. صحنه تلخ بود اما دل های هم وطنان ما آن را زیبا کرد. مردم خوبی داریم و باید قدر آن ها را بدانیم. ما در راه ایران باید جان هایمان را بدهیم، بارها خدا ما را زنده کند و در راه مردم و نظام بمیراند، چون مردم خوب و مملکت زیبایی داریم . مسئولان هر جا که هستند باید ایثارگری کنند.
فتاح با بیان این که آتش نشان ایثارگراند، عنوان کرد: من در زمانی حادثه پلاسکو اتفاق افتاد در بنیاد نبودم اما خدا لطف کرد که در ساخت پلاسکو سهمی داشته باشم و افتخار می کنم که بگویم ما پلاسکو را می سازیم و منتی برای کسی نیست، کسبه هم پیگیری نکنند ما پیگیری می کنیم. ما نماینده شما در بنیاد هستیم و من هر روز موضوع پلاسکو را پیگیری می کنم.
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با درخواست از شهرداری و سایر دست اندرکاران برای تسریع در ساخت پلاسکو گفت: ما پلاسکو را می سازیم چون افتخار و نماد شهر ماست و در برابر صبر و حوصله کسبه هم سر تعظیم فرود می آورم و از خجالت نمی دانم چه بگویم. من از شهردار می خواهم کمک کند کار را سرعت دهیم . مشکلات داخلی بنیاد در این زمینه را حل کرده ام، کار از نظر عمرانی زیاد بزرگ نیست اما موضوع حساس شده و خواهش من این است تسریع شود.
وی با تاکید بر ساخت نماد شهیدان این حادثه در طبقه همکف پلاسکو عنوان کرد: من به خانواده شهدا قولی داده ام که الان می خواهم تکرار کنم، ما در طبقه همکف یادمان می سازیم و هزینه هایش با ماست. می شود سال آینده پلاسکو را ساخت. ما در پلاسکو همه ضوابط فنی را رعایت خواهیم کرد و از شهردار می خواهم اگر ضوابط فنی رعایت نشده بود جلوی کار ما را بگیرد.
فتاح گفت: ما در مقابل مردم و این اشک های کسبه مسئول هستیم. ما به تولید کمک کرده و نماد تهران را زنده می کنیم. ما عهدی با مردم داریم و آن هم این است که راه شهید سلیمانی را ادامه می دهیم و حتما هم این راه را خواهیم رفت و با افتخار جان مان را برای مملکت و نظام می دهیم. وی در پایان با اشاره به حوادث اخیر تصریح کرد: بعد از تشییع باشکوه شهید حاج قاسم سلیمانی برخی می گویند حادثه سقوط هواپیما و موضوعات حاصل از آن، این واقعه را تحت الشعاع قرار داد که گفتم اشتباه می کنید؛ این مردم همانی هستند که برای شهادت سردار سلیمانی آمدند و الان هم اگر نکته ای دارند از سر صدق است و روراستی می خواهند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/94370/احداث-یادمان-شهدای-آتش-نشان-در-ساختمان-جدید-پلاسکو-درصورت-عدم-رعایت-ضوابط-فنی،-شهرداری-پروژه-پلاسکو-را-متوقف-کند
بستن   چاپ