ایران پرسمان
شهردار تهران در پاسخ به پایگاه خبری تحلیلی شهر:
ساختمان جدید پلاسکو باید پروانه ساخت دریافت کند
سه شنبه 1 بهمن 1398 - 11:14:19
ایران پرسمان - شهردار تهران گفت: همه ساختمان‌های در حال ساخت باید پروانه ساخت بگیرند. ساختمان پلاسکو نیز باید برای گرفتن پروانه اقدامات لازم را انجام دهد و ایمنی را به خوبی رعایت کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی شهر، پیروز حناچی شب گذشته در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای حادثه پلاسکو با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سومین سالگرد شهادت همکاران آتش نشانمان را گرامی می‌داریم و در غم خانواده هایشان شریک هستیم؛ این حادثه علاوه بر تلخی‌هایی که داشت اتفاقات خوبی را رقم زد.
وی افزود: همکاران ما در آتش نشانی نقاط ضعف را در آموزش و تجهیزات شناسایی کردند و امروز تجهیزات آتش نشانی با قبل از پلاسکو قابل مقایسه نیست.
حناچی در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی شهر در مورد علت توقف در روند ساخت پلاسکو گفت: همه ساختمان‌های در حال ساخت باید پروانه ساخت بگیرند. این ساختمان نیز باید برای گرفتن پروانه اقدامات لازم را انجام دهد و ایمنی را به خوبی رعایت کند.
شهردار تهران ادامه داد: ایمن سازی ساختمان پلاسکو در اولویت ما قرار دارد و برای ساخت این ساختمان با بنیاد مستضعفان همکاری‌های لازم را خواهیم داشت.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/94386/ساختمان-جدید-پلاسکو-باید-پروانه-ساخت-دریافت-کند
بستن   چاپ