ایران پرسمان
با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی : نشست تخصصی مدیران پشتیبانی و ذی حسابان وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برگزار می شود
چهارشنبه 2 بهمن 1398 - 09:42:22
وزارت رفاه
ایران پرسمان - نشست تخصصی مدیران پشتیبانی و ذی حسابان وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با حضور "غلامرضا پناه " معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی از امروز سه شنبه اول بهمن تا پایان روز پنج شنبه در استان فارس برگزار می شود .

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی قرار است در این نشست تخصصی برنامه ها و اقدامات مدیران پشتیبانی و ذی حسابی وزارت تعاون ،کارورفاه اجتماعی در سراسر کشور ارائه و به پرسش هایی با موضوع منابع انسانی پاسخ داده شود .
همچنین برگزاری شورای هماهنگی مدیران کل سازمان های تابعه استان فارس ، از دیگر برنامه های این نشست تخصصی به شمار می رود .
گفتنی است تجدید میثاق با شهدا و دیدار با خانواده های ایشان ، بازدید از طرح ها و پروژه های استان فارس ازدیگر برنامه های این سفر است .
حضورو سخنرانی معاون سازمان اداری و استخدامی کشور و استاندار فارس از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این نشست تخصصی است .

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/94788/با-حضور-معاون-توسعه-مدیریت-و-منابع-وزارت-تعاون،کار-و-رفاه-اجتماعی---نشست-تخصصی-مدیران-پشتیبانی-و-ذی-حسابان-وزارت-تعاون--،-کار-و-رفاه-اجتماعی-برگزار-می-شود
بستن   چاپ