ایران پرسمان
همزمان با برودت هوا و اعلام بارش برف در پایان هفته؛
مددسرای منطقه21 برای پذیرش شبانه روزی افراد بی خانمان آمادگی کامل دارد
چهارشنبه 2 بهمن 1398 - 14:56:37
ایران پرسمان - مددسرای منطقه21 به نشانی شهرک استقلال، خیابان دکتر عبیدی، انتهای خیابان عرفانی؛ آمادگی کامل 24ساعته برای پذیرش افراد بی خانمان را با توجه به سرمای شدید و اعلام بارش برف طی امروز تا آخر هفته دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21، نیرو‌های گشت زنی معاونت‌های خدمات شهری و اجتماعی-فرهنگی این منطقه به صورت مستمر در سطح نواحی سه گانه به ویژه نقاط بی دفاع شهری مشغول به فعالیت هستند تا درصورت مشاهده افراد بی خانمان و بی سرپناه، آن‌ها را به مددسرا هدایت کرده تا از گزند سرمای زمستان در امان باشند.
مدیریت شهری منطقه 21 از شهروندان محترم تقاضا دارد که در صورت مشاهده افراد بی خانمان در سطح شهر، مراتب را به سامانه137 اطلاع دهند تا در اسرع وقت این افراد آسیب پذیر به سرپناهی امن و گرم منتقل شوند.
همچنین، با توجه به اینکه برای پایان هفته بارش شدید برف پیش بینی شده، مدیریت شهری منطقه 21 عنوان کرده تا در صورت مشاهده کودکان کار در سطح معابر این منطقه، آن‌ها را به مرکز پرتوی منطقه 21 به نشانی بلوار یاس تهرانسر، نفت جنوبی، کوچه 49، بوستان سپید هدایت نمایید تا با لباس، نوشیدنی و غذای گرم از آن‌ها پذیرایی به عمل آید.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/94945/مددسرای-منطقه21-برای-پذیرش-شبانه-روزی-افراد-بی-خانمان-آمادگی-کامل-دارد
بستن   چاپ