ایران پرسمان
در پی بارش برف در هفته گذشته صورت گرفت؛
تقدیر جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از اقدامات شهرداری تهران/اقدامات شهرداری از لغزندگی معابر جلوگیری کرد
شنبه 5 بهمن 1398 - 10:17:58
ایران پرسمان - شهرنوشت: جانشین و معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ از اقدامات شهرداری تهران همزمان با بارش برف در پایتخت و انجام عملیات برف روبی تقدیر کرد. 

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور در گفت و گو با خبرنگار شهرنوشت، با تاکید بر همکاری پلیس و شهرداری تهران همزمان با بارش برف شب گذشته در پایتخت گفت: شهرداری تهران با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف در هفته گذشته، با تمامی امکانات و تجهیزاتی که در اختیار داشت در آمادگی کامل بود و براین اساس، شاهد کم ترین مشکل در تردد شهروندان در شهر بودیم. این در حالی است که بارش برف در آن هفته نسبتاً سنگین بود.
وی با تاکید بر استقرار ماشین آلات شهرداری تهران در معابر اصلی و بزرگراه ها و هماهنگی رئیس منطقه پلیس با شهرداران نواحی و معاونین خدمات شهری مناطق ادامه داد: در برف هفته گذشته در برخی از مناطق نمک پاشی پاسخگوی شرایط نبود، تحت این شرایط همکاران ما موضوع را به نیروهای خدمات شهری گزارش می دادند و بلافاصله نسبت به عملیات برف روبی به شکل گسترده اقدام می شد.
جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه اقدامات شهرداری تهران موجب شد تا هیچگونه انسداد و لغزندگی معابر در سطح شهر مشاهده نشود، تصریح کرد: به طور معمول، پس از بارش برف به دلیل لغزندگی معابر شاهد تصادفات بسیاری هستیم، در بارش های اخیر اما به دلیل برف روبی به موقع معابر، هیچگونه گزارشی مبنی بر تصادف زنجیره ای اعلام نشد.
به گفته سرهنگ موسوی پور، تمامی 4 هزار مخزن شن و نمک که در مناطق مختلف تعبیه شده بود، در زمان بارش برف پر بود و هیچ گونه مشکلی در استفاده از آن ها وجود نداشت.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/95745/تقدیر-جانشین-پلیس-راهور-تهران-بزرگ-از-اقدامات-شهرداری-تهران-اقدامات-شهرداری-از-لغزندگی-معابر-جلوگیری-کرد
بستن   چاپ