ایران پرسمان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان تاکید کرد: ضرورت ایجاد مرکز نوآوری، سازماندهی و توسعه کسب و کارهای نوین در هرمزگان
شنبه 5 بهمن 1398 - 10:18:12
وزارت رفاه
ایران پرسمان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان بر ضرورت ایجاد مرکز نوآوری، سازماندهی و توسعه کسب و کارهای نوین متناسب با زیست بوم استان به منظور حفظ و ایجاد اشتغال تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی هرمزگان، " هادی ابراهیمی" در نشست با اعضای هیات مدیره انجمن طراحان مد و لباس استان با توجه به ظرفیتهای استان و وجود نیروهای توانمند و فعال در این زمینه افزود: رسته پوشاک یکی از رسته های مزیت دار در استان است که نیازمند تکمیل زنجیره آن هستیم .
وی اضافه کرد: انجمن طراحان مد و لباس در استان با توانایی که دارند می توانند زنجیره این رسته را با توجه به ظرفیت بالای اشتغال در آن تکمیل کنند و این اداره کل نیز حمایتهای لازم را خواهد داشت .
ابراهیمی اظهار کرد: با تکمیل زنجیره تولید پوشاک متناسب با زیست بوم استان و همچنین آموزش به نیروی کار، این رسته بومی استان خواهد شد .
موسس و مدیرعامل انجمن طراحان مد و لباس استان گفت: با توجه به این که دغدغه ما نیز ایجاد اشتغال است، با حمایت از رسته پوشاک می توان برای افراد زیادی بویژه بانوان شغل ایجاد کرد .
"آزاده آریانا" افزود: بروکراسی های اداری سبب محدود شدن فعالیت ما در این زمینه شده و اگر بخشی از این موانع رفع شود، تولیدات باکیفیت و قابل رقابت در بازارهای جهانی ارائه خواهیم کرد.
وی خواستار همکاری دستگاههای مرتبط بویژه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در زمینه حمایت از توسعه رسته پوشاک در استان شد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/95748/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-هرمزگان-تاکید-کرد--ضرورت-ایجاد-مرکز-نوآوری،-سازماندهی-و-توسعه-کسب-و-کارهای-نوین-در-هرمزگان
بستن   چاپ