ایران پرسمان
یکصد کامیون کمک های اهدایی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سیستان و بلوچستان اعزام شد
شنبه 5 بهمن 1398 - 15:13:47
وزارت رفاه
ایران پرسمان - نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رسیدگی به وضعیت سیل زدگان سیستان و بلوچستان گفت : حدود یکصد کامیون کمک‌های غیرنقدی از زیرمجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناطق سیل‌زده این استان ارسال شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، کریم یاوری با اشاره به کمک‌رسانی به سیل‌زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان، گفت: تیم‌های ثابت و سیار زیرمجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به کمک‌رسانی در مناطق سیل‌زده ادامه می‌دهند.
وی افزود: علاوه بر کمک‌های نقدی داوطلبانه کارکنان و همکاران در تمامی زیرمجموعه‌های وزارتخانه، حدود یکصد کامیون اقلام غیرنقدی اهدایی از زیرمجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناطق سیل‌زده ارسال شده و این کمک‌ها کماکان ادامه دارند.
مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: کارفرمایان، کارآفرینان، کارگران و تشکل‌های صنفی نیز در حال جمع‌آوری و ارسال کمک‌ها به مناطق سیل‌زده هستند .
یاوری خاطرنشان کرد: پیشنهاداتی برای تهیه و تامین و اختصاص منابعی برای بازسازی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان و مجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بازسازی مشاغل از بین رفته، تعریف یارانه دستمزدی برای کارگران و سایر امور تحت سیطره این وزارتخانه صورت گرفته و در حال پیگیری و اقدامات لازم برای اجرایی شدن است.
کد منتشر کننده: 1358

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/95905/یکصد-کامیون-کمک-های-اهدایی-وزارت-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-به-سیستان-و-بلوچستان-اعزام-شد
بستن   چاپ