ایران پرسمان
پرداخت 220 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در استان اردبیل
يکشنبه 6 بهمن 1398 - 08:50:36
وزارت رفاه
ایران پرسمان - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: مبلغ 220 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در استان اردبیل پرداخت شده که مابقی آن به صورت متمم پرداخت خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، بیست و دومین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل به ریاست استاندار و با موضوع بررسی مسائل و مشکلات اشتغال شهرستان اردبیل برگزار شد.
قاسم رحیمی در این جلسه با اشاره به همکاری مناسب بانک ها در تسهیلات گفت: بیش از 90 درصد تسهیلات مشاغل خانگی از محل منابع داخلی توسط دو بانک رفاه کارگران و توسعه تعاون پرداخت شده است.
وی افزود: مبلغ 20 میلیارد ریال برای ارائه تسهیلات مشاغل خانگی شهرستان اردبیل در نظر گرفته شده بود که 5 درصد بیشتر از این مبلغ به به صورت تسهیلات به متقاضیان پرداخت شد.
دبیر کارگروه اشتغال استان اردبیل با بیان اینکه اهلیت دریافت کنندگان تسهیلات از مهمترین اهداف اعطای تسهیلات است افزود: انحراف تعداد 18 طرح بهره مند از تسهیلات اشتغال روستایی در کاگروه نظارت محرز و تبدیل به دین شد.
وی گفت: تاکنون مبلغ 2 هزار و 200 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان اردبیل پرداخت شده و مابقی تسهیلات نیز به صورت متمم و یا با پیشرفت روند احداث طرح های به صورت فاز به فاز توسط بانک ها پرداخت خواهد شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: بر اساس تعداد اشتغال ثبت شده در سامانه اشتغال و راستی آزمایی ستاد اشتغال استانداری 65 درصد تعهد اشتغالی شهرستان اردبیل توسط دستگاه های صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی و گردشگری و ... محقق شده و تا پایان سال به این تعداد اضافه خواهد شد.
وی تاکید کرد: تعهد اشتغالی دستگاه های اجرایی و روند پرداخت تسهیلات اشتغالی نظارت و پیگیری می شود.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/96100/پرداخت-220-میلیارد-تومان-تسهیلات-اشتغال-روستایی-در-استان-اردبیل
بستن   چاپ