ایران پرسمان
نظر جواد لاریجانی در مورد حمله موشکی ایران به عین الاسد
يکشنبه 6 بهمن 1398 - 20:13:04
ایران پرسمان - نظر جواد لاریجانی در مورد حمله موشکی ایران به عین الاسد
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6013709
٦٧٨
٠
تسنیم / محمدجواد لاریجانی می‌گوید که ضرب شست ایران به آمریکا در عین‌الاسد ایران را تا سالها از حمله نظامی دشمنان مصون کرده و عامل مهمی در بازدارندگی بوده است.
لاریجانی معاون سابق رئیس قوه قضائیه درباره حمله سپاه به عین الاسد گفت : حمله موشکی ایران به عین‌الاسد نشان دهنده شجاعت و درایت ایران بود. متاسفانه ابعاد دقیق این حمله به خوبی در داخل کشور تبیین نشد و به علت اتفاقات دیگر مغفول ماند. حمله به عین‌الاسد یک اقدام مهم نظامی و سیاسی بود که آثارش شگرف است. غربی‌ها به خوبی این مساله را متوجه شدند.
ضربه نظامی ایران به قدری محکم بود که ترامپ تا به امروز هیچ گزارشی در مورد خسارت‌های این حمله به مردم کشورش و کنگره نداده است؛ به گونه‌ای که صدای نمایندگان کنگره درآمده است. آمریکایی‌ها به تدریج اخبار حمله نظامی ایران را منتشر می­‌کنند! بنظر من آنچه آنان به عنوان مجروح مغزی یا ضربه مغزی معرفی می­کنند اسم رمز کشته­‌ها است زیرا "نمی­‌توانند" با خانواده تماس داشته باشند!! لذا ارقام اعلام شده در رسانه­ها یعنی حدود صد نفر کشته و 200 نفر مجروح ظاهراً درست باشد.
لاریجانی تصریح کرد آمریکایی‌ها به دنبال این هستند تا به تدریج اخبار این حمله را منتشر کنند. در این راستا برای انحراف افکار عمومی به جابجایی اخبار دیگر از جمله ماجرای سقوط هواپیمای اوکراینی می‌پردازند.
آنان در ادامه به گونه‌ای آمار کشته‌شدگان، مجروحان و تجهیزات منهدم‌شده‌شان را منتشر خواهند کرد که به هیبت‌شان ضربه نزند. در حالی که این حمله موشکی ایران به عین‌الاسد موجب شد تا به لحاظ استراتژیک حداقل تا 10 سال آینده هیچ کشوری در دنیا جرات حمله به ایران را نداشته باشد. این بازدارندگی یکی از دستاوردهای بزرگ حمله به پایگاه آمریکایی عین‌الاسد است.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/96417/نظر-جواد-لاریجانی-در-مورد-حمله-موشکی-ایران-به-عین-الاسد
بستن   چاپ