ایران پرسمان
تازه‌های نشر/ بلدی دوست پیدا کنی؟!
يکشنبه 6 بهمن 1398 - 20:13:16
ایران پرسمان - تازه‌های نشر/ بلدی دوست پیدا کنی؟!
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6013648
٩
٠
ایسنا / «بلدی دوست پیدا کنی؟» نوشته جولیا کوک با ترجمه جواد کریمی منتشر شد.
این کتاب که مناسب کودکان بالای هفت سال است با بهای 20 هزار تومان در انتشارات نردبان (واحد کودک و نوجوان انتشارات فنی ایران) در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.
در معرفی ناشر از این کتاب آمده است: پذیرش تفاوت‌های فردی و ایجاد تعامل با دیگران از جمله موضوعاتی است که این کتاب به آن پرداخته است. سبز تیره رازدار است و دوست‌داشتنی، همه عاشق رنگ قرمزند و نارنجی مدادرنگی بامزه‌ای است؛ به همین دلیل است که مدادرنگی قهوه‌ای به همه‌ آن‌ها حسودی می‌کند و به دنبال بروز توانمندی‌های خود نیست.
در بخشی از این کتاب آمده است: «گاهی سر رنگ‌های دوروبرم غر می‌زنم. گاهی هم بی‌ادبی می‌کنم. معمولاً اخم هم می‌کنم. خیلی کم می‌خندم ولی دیگران به من لبخند می‌زنند. برایم سخت است که مهربان باشم و با آن‌ها همدلی کنم.»


`ایران


در بخشی دیگر می‌خوانیم:‌ «‌سعی کردم همه چیزهایی را که سیاه به من گفته بود انجام بدهم، می‌دانید چه شد؟ این روش واقعاً موثر بود! اول به خودم قول دادم که دیگر بقیه مدادها را مسخره نکنم. سعی کردم در هر فرصتی به بقیه لبخند بزنم، وقتی هم سیاه به من گفت که در جعبه صاف بایستم اصلا غر نزدم.»
این کتاب که در قالب مجموعه‌ای به نام «کتاب‌های جولیا» منتشر شده است به موضوع سلامت عاطفی می‌پردازد. در انتهای این کتاب راهکارهایی به والدین و مربیان پیشنهاد شده تا آموزش رفتارهای مثبت و مهارت‌ حل اختلاف به کودکان ساده‌تر شود.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/96421/تازه‌های-نشر--بلدی-دوست-پیدا-کنی؟!
بستن   چاپ