ایران پرسمان
دورهمی نویسنده‌های زن در «کسی خانه نیست»
دوشنبه 7 بهمن 1398 - 11:57:59
ایران پرسمان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6014743
٤٥٨
٠
آخرین خبر / مهسا ملک مرزبان در اینستاگرامش نوشت:
امروز از اون روزهای پروپیمون بود. از اون روزهایی که از شش و نیم صبح تا دوازده شب پر از انجام کارهای مختلف و دیدن آدم‌های مختلف در جاهای مختلفه.
یکیش همین ضبط داستانم که قراره در مجموعه بینظیری به نام کسی خانه نیست در کنار قصه‌های خوندنی و متفاوتی از زنان نویسنده و دوستان خوبم به همت الهام فلاح عزیز چاپ بشه. الهامه کاغذچی، مریم سمیع‌زادگان، عالیه عطایی، فرشته نوبخت، ضحی کاظمی، تکتم توسلی و ... هرکدوم یک قصه در این مجموعه دارن که به زودی منتشر میشه و کتاب صوتی اون هم همزمان درمیاد. فکر نکنم تابحال هیچ ناشری چنین کاری کرده باشه. هر نویسنده‌ای قصه خودش رو خونده و همین شنیدنی‌ترش هم می‌کنه، چیزی که خیلی از ما ازش لذت می‌بریم. اینکه قصه رو با صدای خود نویسنده بشنویم.
امروز توی استودیوی نوین کتاب گویا فرصت دیدار دوباره‌ و خاطره بازی با آقای هوشنگ مرادی کرمانی و آقای رضا بابک هم دست داد. از اون گپ و گفت‌های پرخنده و فراموش نشدنی، جاتون خالی بود. بعد هم که رفتیم برای ضبط، همین داستانی که چند جمله‌ش رو براتون گذاشتم. اواخر کار دیدم ضحی و تکتم هم اومدن. الهام گفت عکس یادگاری بگیریم، گرفتیم. بازهم جای اونها که نبودن خالی. .
باقی روز رو نمیگم چون حوصله‌تون ممکنه سر بره، ولی راستشو بخواین یک ساعته رسیدم خونه و تا آخر شب هنوز کلی کار دارم. یکیش ویرایش داستانیه که دیشب ترجمه کردم برای یکی از دوستانِ جان که به زودی در مجلهء جدیدشون منتشر میشه. فقط بگم که قصه‌ایه از لوری مور.
راستی توی دیماه کتابهای مجوس، حصار و سگ‌های پدرم، تصرف عدوانی، تصویر بازگشت و آدم‌های چهارباغ رو خوندم. مشغول به طاعون هستم با ترجمه درخشان و سلیس و روان و لذتبخش کاوه میرعباسی. پیشنهاد می‌کنم حتی اگر قبلا هم خوندین این ترجمه رو از دست ندین که حظ مضاعف می‌برین.
صوتی کردن کتاب جنگ چهره زنانه ندارد هم به نیمه‌های راه رسیده. به زودی تموم میشه. منتظر باشین
و.... در جریان باشین که خبرهای تازه‌ای در راهه. .
به قول معلم‌های انگلیسی: stay tuned

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/96601/دورهمی-نویسنده‌های-زن-در-«کسی-خانه-نیست»
بستن   چاپ