ایران پرسمان
استقبال از رئیس دومای دولتی فدراسیون روسیه
دوشنبه 7 بهمن 1398 - 17:45:25
ایران پرسمان - استقبال از رئیس دومای دولتی فدراسیون روسیه
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6015964
٣٢٢
١
خانه ملت / رئیس دومای دولتی فدراسیون روسیه مورد استقبال رمضانعلی سبحانی فر رئیس گروه دوستی - پارلمانی ایران و روسیه قرار گرفت.
گفتنی است رمضانعلی سبحانی فر رئیس گروه دوستی - پارلمانی ایران و روسیه در مراسم استقبال از رئیس دومای دولتی فدراسیون روسیه با ابراز خرسندی از این سفر خطاب به ویچسلاو والودین سال جدید میلادی را تبریک گفت و افزود: امیدوارم سال جدید سال خوبی برای کشور شما با تحولاتی که صورت گرفته باشد.
سبحانی فر با تشکر از مواضع روسیه در منطقه از ابراز همدردی مسئولان این کشور در ماجرای ترور شهید سلیمانی تشکر کرد.
وی با بیان اینکه ایران و روسیه یک دشمن مشترک دارند، افزود: دشمن مشترک ما تروریسم اقتصادی آمریکا است که انشاالله با همکاری هایی که در گذشته وجود داشته و در آینده افزایش خواهد داشت بتوانیم در مقابل حرکت های دشمنان مشترک موفقیت های بیشتری به دست آوریم.
سبحانی فر با ابراز امیدواری نسبت به افزایش همکاری های اقتصادی با روسیه تاکید کرد: ایران، روسیه و چین در مقابل تروریسم اقتصادی آمریکا خواهند ایستاد.
رئیس گروه دوستی - پارلمانی ایران و روسیه در پایان ابراز امیدواری کرد که سازمان همکاری های شانگهای تقویت شده و عضویت ایران نیز در این سازمان پذیرفته شود.
همچنین ویچسلاو والودین در این مراسم با ابراز امیدواری نسبت به اینکه دیدارهای امروز پرثمر باشد تاکید کرد که با وجود فشردگی برنامه ها اما این اجازه به ماداده خواهد شد که برنامه ها و دیدارهای خود را محقق کنیم.
گفتنی است ویچسلاو والودین رئیس دومای دولتی فدراسیون روسیه در رأس هیاتی بلندپایه پارلمانی وارد ایران شد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/96775/استقبال-از-رئیس-دومای-دولتی-فدراسیون-روسیه
بستن   چاپ