ایران پرسمان
درخواست جنبش ناصری ها از امت عربی در سراسر جهان چه بود؟
سه شنبه 8 بهمن 1398 - 1:14:45 PM
ایران پرسمان - درخواست جنبش ناصری ها از امت عربی در سراسر جهان

ایرنا / «جنبش ناصری های لبنان – المُرابطون» از امت عربی در سراسر جهان خواست در اعتراض به رونمایی طرح آمریکایی – صهیونیستی «معامله قرن»، از عصر امروز (سه شنبه) در پشت بام و روی درها و پنجره های منازل خود پرچم فلسطین نصب کنند.
این جنبش ملی گرا در بیانیه ای که در بیروت منتشر شد، تاکید کرد: فلسطین جزو امت عربی است و هیچ عربی حتی فلسطینی نمی تواند از یک وجب از خاک این سرزمین بگذرد و آن را به بیگانه واگذار کند.
جنبش ناصری های لبنان با اشاره به این که حمایت از آزادی فلسطین رسالت اعراب است، از همه مقام ها، گروه ها، احزاب ملی و قومی عربی خواست توانایی و قدرت خود را تجمیع کنند و برای از سرگیری و استمرار نهضت آزادسازی فلسطین از اشغالگری صهیونیست ها، به کار گیرند.
در این بیانیه آمده است: طرح آمریکایی – صهیونیستی معامله قرن، آرمان اعراب و فلسطینیان را که تشکیل دولت فلسطین به مرکزیت قدس شریف و نابودی رژیم اسراییل می باشد، هدف قرار داده است.
المرابطون تاکید کرد: طرح یاد شده، «جنین مُرده در رحِم» است که «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی می خواهند آن را امروز متولد سازند.
طرح معامله قرن دربرگیرنده چشم‌ پوشی فلسطینیان از حق بازگشت به سرزمین خود برخلاف مفاد قطعنامه 194 شورای امنیت و نیز الحاق رسمی قدس و بخش‌های اشغالی کرانه باختری رود اردن، به رژیم صهیونیستی است.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/96966/درخواست-جنبش-ناصری-ها-از-امت-عربی-در-سراسر-جهان-چه-بود؟
بستن   چاپ