ایران پرسمان
درگیری لفظی لاریجانی و پژمان‌فر در مجلس
سه شنبه 8 بهمن 1398 - 11:19:43
ایران پرسمان - درگیری لفظی لاریجانی و پژمان‌فر در مجلس
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6017713
k ٣.٨
٢
مهر / درگیری لفظی بین «علی لاریجانی» و نماینده مردم مشهد از حاشیه‌های جلسه امروز علنی امروز مجلس بود.
حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به علی لاریجانی، گفت: شما در نطق پیش از دستور خود گفتید که اوضاع اقتصادی کشور خوب است، در حالی که سفره مردم کوچک شده است.
وی افزود: همچنین شما مطالبی را درباره عملکرد مجلس به صورت کلی مطرح کردید، حال آنکه اوضاع اقتصادی مردم خوب نیست و آنان انتظارات حل مشکلاتشان را از مجلس دارند.
علی لاریجانی خطاب به نماینده مردم مشهد، گفت: آقای پژمانفر شما برخلاف آیین نامه داخلی مجلس صحبت می کنید، چرا که باید درباره لایحه تمدید مهلت آزمایشی قانون شوراهای حل اختلاف صحبت کنید.
وی تاکید کرد: از سوی دیگر شما می گویید که سفره مردم کوچک شده است و سئوال بنده از شما این است که آیا نگاهی به اوضاع کشور نمی کنید؟
پژمانفر در ادامه جلسه خطاب به لاریجانی گفت: معمولا شما اجازه نمی دهید که ما صحبت کنیم و تذکر و اخطار خود را در جلسات علنی طرح کنیم و توجهی به تذکرات و اخطارهای نمایندگان نمی کنید.
وی تصریح کرد: معمولا ما فرصت طرح مباحث خود را نداریم و معمولا فرصت صحبت کردن و میکروفن در اختیار شماست.
علی لاریجانی در پاسخ به این بخش از صحبت های پژمانفر، تصریح کرد: میکروفن در حال حاضر در اختیار شماست و آقای پژمانفر بهتر است مظلوم نمایی نفرمایید و مقید به آیین نامه داخلی مجلس باشید و درباره موضوع صحبت کنید.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/96977/درگیری-لفظی-لاریجانی-و-پژمان‌فر-در-مجلس
بستن   چاپ