ایران پرسمان
طبق نظرسنجی جدید بایدن از ترامپ محبوب‌تر است
سه شنبه 8 بهمن 1398 - 13:22:17
ایران پرسمان - طبق نظرسنجی جدید بایدن از ترامپ محبوب‌تر است
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6017931
٣٢٦
٠
ایرنا / نتایج نظرسنجی جدید نشان داد جو بایدن معاون رئیس جمهوری پیشین آمریکا محبوبیت بیشتری نزد رای دهندگان واجد شرایط در مقایسه با دونالد ترامپ رئیس جمهوری کنونی آمریکا دارد.
تارنمای آمریکایی آکسیوس گزارش داد: نظرسنجی جدید روزنامه واشنگتن پست و شبکه ای بی سی آمریکا نشان می دهد 50 درصد از رای دهندگان واجد شرایط در این نظرسنجی، بایدن را نامزد محبوب انتخابات ریاست جمهوری 2020 می دانند. در این نظرسنجی ترامپ از نظر میزان محبوبیت، مورد حمایت 46 درصد از رای دهندگان قرار داشت.
در این نظرسنجی همچنین اشاره شده است که ترامپ پایین ترین میزان متوسط مقبولیت شغلی به عنوان رئیس جمهور را نسبت به هر یک از روسای جمهوری آمریکا در 75 سال گذشته داشته است.
این نظرسنجی که نتایج آن دیروز دوشنبه منتشر شد نشان داد که یک سال پیش از روی کار آمدن ترامپ 63 درصد از آمریکایی ها گفتند نگرانی خاصی درباره حفظ استانداردهای زندگی خود ندارند. اکنون این میزان رضایت مندی به 43 درصد رسیده است که کاهش 20 درصدی را در احساس عدم قطعیت در وضعیت اقتصادی فردی نشان می دهد.
این نظرسنجی با این حال نشان داد که با وجود محاکمه استیضاح ترامپ و ادامه فقدان محبوبیت او نزد رای دهندگان، اطمینان به اقتصاد آمریکا فرصت دوباره ای را برای احتمال انتخاب شدن رییس جمهوری آمریکا فراهم کرده است.
این نظرسنجی از میان یک هزار و چهار نفر از رای دهندگان آمریکا از طریق تلفنی و با ضریب خطای 3.5 درصد انجام شده است.
محکمه استیضاح چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا برای تعیین گناهکار بودن یا تبرئه وی در مجلس سنای این کشور که اکثریت آن در اختیار جمهوریخواهان مدافع ترامپ هستند، در حال انجام است.
ترامپ متهم است که ولودیمیر زلنسکی رییس جمهوری اوکراین را تحت فشار گذاشته تا با راه‌انداختن تحقیقات علیه پسر «جو بایدن» رقیب دموکرات ترامپ به پیروزی او در انتخابات آینده ریاست جمهوری کمک کند.
سوء‌استفاده از قدرت و کارشکنی در تحقیقات کنگره، دو عنوان اصلی استیضاح چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا است.
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 13 آبان 1399 برگزار می‌شود و در نتیجه آن، چهل و ششمین رییس جمهوری این کشور راهی کاخ سفید می‌شود.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/97026/طبق-نظرسنجی-جدید-بایدن-از-ترامپ-محبوب‌تر-است
بستن   چاپ