ایران پرسمان
پژمانفر: تریبون مجلس در اختیار ما نیست؛ لاریجانی: مظلوم‌نمایی نکنید
سه شنبه 8 بهمن 1398 - 13:23:04
ایران پرسمان - پژمانفر: تریبون مجلس در اختیار ما نیست؛ لاریجانی: مظلوم‌نمایی نکنید
سایز متن الف الف
لینک کوتاه در کلیبرد کپی شد! http://akhr.ir/6017901
k ١.١
٠
تسنیم / نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس نسبت به اظهارات مجلس درباره عملکرد مجلس دهم انتقاد کرد.
نصرالله پژمانفر نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 8 بهمن) قوه مقننه خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد مجلس دهم، گفت: شما در نطق پیش از دستور خود گفتید اوضاع اقتصادی کشور خوب است آقای لاریجانی این یک روی سکه است زیرا مردم در ارتباط با عملکرد قوه مقننه جمع‌بندی امور را نگاه می‌کنند و توجه دارند که سفره آنها کوچک شده یا بزرگ. در حالی که سفره مردم کوچک شده است.
علی لاریجانی که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به اظهارات این نماینده، گفت: اولاً باید در موضوع صحبت کنید و این سخنان شما خلاف آیین‌نامه داخلی مجلس است. همچنین وقتی این اظهارات را بیان می‌کنید باید نگاهی به اوضاع کشور داشته باشید که چقدر مشکل وجود دارد.
در ادامه پژمانفر با انتقاد از صحبت‌های رئیس قوه مقننه تصریح کرد: معمولاً اجازه صحبت داده نمی‌شود و فرصت‌ها در اختیار شما است؛ در این خصوص مردم قضاوت می‌کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی پاسخ داد: نمایندگان باید مقید به آیین‌نامه داخلی مجلس باشند؛ میکروفن در اختیار شماست و نباید مظلوم‌نمایی کنید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در ادامه نادر قاضی پور با اشاره به انتقاد پژمانفر نسبت به صحبت‌های رئیس قوه مقننه گفت: آقای لاریجانی از زحمات شما در ارائه گزارش عملکرد مجلس کمال تشکر را دارم زیرا از قداست مجلس شورای اسلامی به حق دفاع کردید.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: شخصاً طی 12 سال فعالیت در عرصه نمایندگی یک روز هم با تأخیر در مجلس حاضر نشده‌ام و فقط دو روز به مرخصی رفته‌ام بنابراین همکاران اجازه ندهند مجلس را بکوبند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/97047/پژمانفر--تریبون-مجلس-در-اختیار-ما-نیست؛-لاریجانی--مظلوم‌نمایی-نکنید
بستن   چاپ