ایران پرسمان
مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره‌وری نیروی کار: کافه‌های کارآفرینی بسترهای مستعد هم افزایی افکار مشترک هستند
شنبه 12 بهمن 1398 - 09:35:38
وزارت رفاه
ایران پرسمان - مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره‌وری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کافه‌های کارآفرینی بسترهای بسیار مستعدی برای به هم پیوستن افکار مشترک در جهت هم افزایی و کارآفرینی هستند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رحیم سرهنگی در نشست با اعضای کانون کارآفر‌ینان و مراکز مشاوره کارآفرینی استان آذربایجان غربی با تاکید بر مقوله شبکه سازی در رسته‌های کارآفرینی گفت: نخستین و مهم‌ترین قدم و مهارت در راه‌اندازی کسب‌وکار و مراکز کارآفرینی، شبکه‌سازی است.
مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: کارآفرینان هر حوزه ممکن است دانش یک حوزه را کسب کنند و یا تجربه‌هایی را داشته باشند اما مهم‌ترین هدف در بحث کارآفرینی و اشتغال قبل از شبکه‌سازی، مهارت ساختار شبکه است که فعالان هر حوزه باید با کسب مهارت های لازم و ایجاد کانون های کارآفرینی، شبکه های کاملا متصل به هم را ایجاد کرده و با ترکیب افکار ، مجموعه های قوی و فعالی را در حوزه مورد نظر داشته باشند.
سرهنگی تصریح کرد: بحث اشتغال و کارآفرینی وظیفه اصلی در ادارت کل استانها است و مراکز مشاوره به عنوان بازوان توانمند وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در رسیدن به این هدف، بایستی در کنار و همراه ادارات کل استانها باشند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/98768/مدیرکل-دفتر-توسعه-کارآفرینی-و-بهره‌وری-نیروی-کار--کافه‌های-کارآفرینی-بسترهای-مستعد-هم-افزایی-افکار-مشترک-هستند
بستن   چاپ